piątek, 1 sierpnia 2008

Jared @ MTV Asia Press Conference (01.08.2008)


















30 komentarzy:

  1. Ha a więc tak zacznijmy od tego:
    Do Jareda : JAK KURDE JESZCZE RAZ UBIERZESZ TEN SWETEER Z RÓŻOWYM TO CIE PACNE MOIM BISZKOPTEM, O!
    Tak ogolnie to fajnie ale mi te foty wydają sie pedalskie, ale cóż sweter pod kolor tego jak to sie mowi , tego co ma za soba z logiem AA to w tle.
    I obciął włoski.
    Wygląda młodzije i tak szeksziii

    Tee ja mam nadizjee że on nie będzie prowadził AA w czymś z dodatkiem różowego?!?! Bo chyba mój biszkopt wyląduje na TV...


    Pisała Toxic, dziekuje za czytanie bla bla bla
    PIA

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszce raz nadaje Toxic:
    Ktos wreszcie zmadrzal i kupil sobie buty o!
    Ładne nie powiem.
    HAha

    OdpowiedzUsuń
  3. aj tam....przesadzasz moim zdaniem :)
    te foty są jak najbardziej zarąbiste itd ;)
    nie mam nic do jego swetra , a buty - świetne!! :)
    Fryzura z lat 70 -tych, ale pasuje mu!!

    a tak na prawde to kocham te wszystkie foty z tej konferencji!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjecia...a w tym sweterku wyglada jak taki taki no...dziadziuś.Nowa fryzurka super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zgodzę sie z tym dziadziusiem!! ;P
    taka moda była w latach 70 - 80 tych!!
    każdy nosił takie sweterki ;)

    kto pamięta - ten wie że nie tylko dziadziusie się tak nosili! haa

    Jared pomalował sobie paznokcie!!hahaha..nie lubię tego ale cóż ;) jeśli on lubi - OK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no znowu taki wymuskany przez fryzjera...
    wygląda tak jak by się wybrał z wizytą do przedszkola, sam jest chłopięcy więc nie powinien przesadzać ze słodyczą w ubraniu bo robi się cukierkowy...ale jak dziecku wytłumaczyć Shannon pewnie nic nie miał do powiedzenia jak J pakował walizki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze...chyba tylko mi podoba się jego cukierkowaty styl :D
    ale przynajmniej nikt nie powie teraz że Jared wygląda jak EMO hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. nie tylko tobie!! foty są świetne! w tym sweterku wygląda bosko, a fryzurka prześliczna!!no i nie zapominam o butach...
    troche na fotach 9 i 10 od dołu i 1 od góry siedzi jak laska i tak gejowsko trzyma mikrofon.. ale mi to nie przeszkadza! jest najsłodszym cukierkiem jakiego widziałam!

    gdzie mozna zobaczyc transmisje Asia Awards? bo wczoraj wrocilam z wakacji i jestem opóźniona.. prosze powiedzcie!

    pia

    Dżama

    OdpowiedzUsuń
  9. Ev mi sie te foty podobają, tylko ten róż, ale cóż przezyjemy.

    OdpowiedzUsuń
  10. blagam powiedzcie gdzie bedzie transmitowane mtvAA?

    OdpowiedzUsuń
  11. fryzura jest super, sweter ujdzie

    OdpowiedzUsuń
  12. a tak wogole to on chyba nigdy nie bedzie wygladac staro, przeciez on ma juz 36 a ja bym mu teraz najwyzej dala 23 xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Emila - zgadzam sie..on jest nieśmiertelny!! Nigdy nie będzie wyglądał źle! hahaha

    a gdzie będzie transmitowane AA?
    właśnie Toxic zamierza sie dowiedzieć...
    Pracujemy nad ustaleniem godziny i kanału nadawania..ale ciemno to widzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ev, nie tylko Tobie się podoba, wg mnie też spoko. Nie lubię różu, i to bardzo, ale nawet mu w tym fajnie. Trochę mógłby trochę bardziej zapuścić sobie brodę, tak tylko trochę. Generalnie, sweterek trochę jak Kuba Wojewódzki, a buty jak Dr House xD ale i tak fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. dokładnie! zgadzam sie Ilojleen!
    ale oczywiscie Jaredziochowi jest ładniej w takich butkach niz House'owi i w sweterku niz Wojewódzkiemu!
    On siedzi jak laska...smiesznie to wyglada ( a Jared nie wie ze jak sie siedzi "nogfa na noge" to mozna żylaków dostac..xD)

    jak moja mama powiedziała ze jest metroseksualny i ciota, to powiedzialam ze jej kochany Phil Colins (czy jakos tak) ma morde krowy jest stary i i łysy!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www3.pictures.gi.zimbio.com/MTV+Asia+Awards+2008+hnDCLEuJpy-l.jpg

    http://www.kennysia.com/images/photos/2008/20080802-16.jpg

    http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20080802/capt.c15fe8769e044f58af5ec8152f397dd9.malaysia_mtv_asia_awards_xkl103.jpg?x=204&y=345&sig=262FfXDg4uleVDwhoq2Qww--


    Zdjątka z galii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wg.mnie ma troche gejowski ten sweterek,ale ładenmuwe wszystkim lasnie.ma śliczne włosy,takie obciete i błyszczace

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mu ładnie w tej fryzurce!
    (jemu jest we wszystkim ładnie)
    Dżama

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.mtvasiaawards.com/Malaysia/Forum/

    WYgrali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda slicznie bez wątpienia, ale troszku Jared chudy...martwię się o niego..

    Dż.

    OdpowiedzUsuń
  21. szał! inni nie mieli z nimi szans!
    ale ja bym chciala to zobaczyc! moze biedzie potem na youtube..

    Dż.

    OdpowiedzUsuń
  22. Transmisja jest 3 sierpnia na stronie MTV asia. nie wiem o której bo nie przeliczałam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda CUDOWNIE !!!!


    Sweet Sweet Sweet Sweet Sweet Sweet !



    Werkolada x)

    OdpowiedzUsuń
  24. mozna prosic link tego mtv Asia?
    bede wdzieczna!

    dż.

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.mtvasia.com/Onair/Shows/2008MTVAsiaAwards/

    OdpowiedzUsuń
  26. http://cdn.buzznet.com/assets/users16/xxvikixx/default/Jared_Leto_and_Karen_Mok_arrive_at_the_MTV_Asia--large-msg-121768423696.jpg


    Kim jest ta ...... Pani niech ktos mnie naprowadzi na dobra droge proszę

    OdpowiedzUsuń
  27. http://cdn.buzznet.com/assets/users16/xxvikixx/default/Jared_Leto_
    and_Karen_Mok_arrive_at_the_MTV_Asia--large-msg-121768423696.jpg



    tu jest cały link nie skopiował mi ie cały

    OdpowiedzUsuń
  28. ta ..Pani to Karen Mok prowadzi z jaredem AA

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuje za informacje dżama

    OdpowiedzUsuń
  30. Czepiacie się go jak cholera.

    Ja też nie lubię różowego ale jemu wszystko wybaczę, to po pierwsze.

    Po drugie, sweterki tego typu może i byłby modne w latach 70-tych ale moda wraca i takie rzeczy nosiło się jeszcze całkiem niedawno, przejrzyjcie sobie jakąś gazetę z ubraniami, tak jak ja to czasem robię to dowiecie się, że romby (pal licho, że różowe) są alternatywą dla kratki a ubrania w kratkę to już na naszym szanownym Panu Leto się większości podobały. A nawet jeśli się koniecznie uprzecie - nawet jeśli ten sweter jest (wg Was) wieśniacki i staromodny to może taki własnie ma być - w końcu mówimy o Jaredzie Leto czyli kimś kto ma odrobinę kontrowersyjny styl.

    Co po trzecie - buty: patrzę bawimy się w oryginalne Nike (hahaha)

    Włosy: mam nadzieję że nigdy nie zmieni tej fryzury
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nie wiem co fryzjer miałby przy nich robić, są po prostu uczesane :>

    Nie wiem co tam jeszcze żeście komentowały ale te zdjęcia są KAPITALNE i nie tylko Tobie, Ewelinko się podobają. MI TEŻ!

    OdpowiedzUsuń