piątek, 7 listopada 2008

MTV European Music Awards, Liverpool, 6/11/2008



6 komentarzy:

  1. Kolejna nagroda do kolekcji :D Szkoda, że Tomo i Shannon nie wyrażą trochę więcej entuzjazmu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni 2 wygrali^^
    Haha tylko Jared wyglądał jak na człowieka z telewizji przystało hahah
    Cały czas miałam jazde z Shannona i Tomo, oni sie zachowywali jakby się naćpali xDD

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. JEZU!!! CZEMU TEGO NIE WIDZIAŁAM!? Wszystko mnie omija........


    Ale cieszę się jak wariatka, gdyby nie to że jestem w bibliotece na uczelni, odtańczyłabym taniec radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się, 2 nagrody. Jakoś tak mi sie napisało ;P
    Tomo i Shannon tacy grzeczni, bo jak zwykle Jared nawijał i nic nie mogli powiedzieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tegoo nie widzialam....!!!!!!
    buuuu. ,


    A sie STRASZNIE ciesze!!!
    ^^ ale nie bbylam zaskoczona....


    tez chce taką koszulke jak chlopcy mają!!

    pIA

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zgadzam sie z Ilojleen . Shannon zucil sie na Toma kiedy zgarneli 2 nagrode.. idz. ja nie wiem jak moznabylo tego niezobaczyc. byli pełni entuzjazmu .! a to ze nie widzieliscie usmiechow na twarzy tomo i shannona to pewnie przez te ich krasnalskie brody.

    pozdro.

    OdpowiedzUsuń