sobota, 24 stycznia 2009

My So - Called Life

6 komentarzy:

  1. mam wszystkie odcinki oglądałam każdy po 100 razy i będę oglądała jeszcze 1000 razy.... świetne :)
    pamiętam jak je ściągałam i nie mogłam doczekać się następnego... a jak obejrzała wszystkie to nie mogłam uwierzyć że to już koniec...

    MyszaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. hmn. a ja nieogladalam :(( . aa skad sciagalas?? i ile jest odcinków.. ? jesli mozna proszę o te inf.

    Jared mmm.. przystojniacha.. ale jesli juz, wolałabym go jako 30-latka.. xDDD serious.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepszy na tej drugiej fotce ^^ Hmm, ja tam jak oglądałam co poniektóre odcinki na YT, to tak mi się śmiać chciało, że hej xD Szczególnie w momencie, jak Jay idzie z maślanym wzrokiem w kierunku gł. bohaterki, ta przymyka oczy, w ogóle taaaka słodka scena, a ja w brecht xD
    Chyba nawet sam Jared rzadko wspomina czasy tego filmu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam urywki odcinków na YouTube. Powiem tak: serial w porządku, ale sam Jared tak całkiem zadowolony nie jest. Chociaż wiadomo, każdy aktor od czegoś zaczynał (Jared w reklamie dezodorantu... Widział ktoś? Niesamowite.).

    Swoją drogą, mam wiadomość dla "madziulkaa_k" - mogłabyś się odezwać do mnie na GG? Chciałabym sobie z Tobą pogadać. Nie z pretensjami, broń boże, tylko tak, ogólnie :) Mój numer: 8007115.
    Chętni do pogadania o 30STM też mogą pisać. Na forach trudno znaleźć kogoś, z kim można normalnie i szczerze pogadać.

    Przepraszam za reklamę. Za to ten blog jest świetny :)


    Carmel Pretty

    OdpowiedzUsuń
  5. odcinków jest 19 a przynajmniej o tylu mi wiadomo.. ściągałam je rapget'em ale linka już niestety nie mam ...

    MyszaxD

    OdpowiedzUsuń
  6. oj... oj. mi sie chyba w oczach troi.. O_O . aaa. ułł a. goRRąco .xDDD

    OdpowiedzUsuń