sobota, 28 marca 2009





11 komentarzy:

  1. jak ja niecierpie zielonego!!! ;[[ . zdejmij to swinstwo!!!.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzydko mu w tym jakimś zgnitym zielonym hehe:D lesny dziadek znowu broda..........

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe muszę to napisać bo padnę autentycznie...xD Po pierwsze primo Jared ma o wiele gorszy odcień blondu na głowie niż ja hehhe;))) Po drugie kochany Shanny ma okularki jak mój świętej pamięci kochany pra dziadek...;))) Wygląda w nich kosmicznie...;))) A po trzecie i ostatnie primo Tomo mógłby się wreszcie ogolić, bo wygląda jak istny talib heheh...xD Al-kaida atakuje hehe xD Jakbym ich zobaczyła na ulicy jawnie bym się wystraszyła takiej bandy popaprańców hehe xD Myślałam, że się posikam ze śmiechu jak zobaczyłam to foto hehe;))) Normalne dziady się z nich zrobiły hehhe;))) Nieźle xD I tak są świetni w tym zdziadziałym klimacie i niech się nie zmieniają dla nikogo xD Dla żadnego pokręconego fana czy dla żadnej małolatki xD Popieram zdziadziałych facetów xD Ale Jaredowi i tak nie do twarzy w zgniło rzygowinowym zielonym;p

    x_Swindler_x

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też popieram zdziadziałych facetu. tacy są najlepsi XDDD . a oni są tego żywym przykładem.. xDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jared i reszta mają jeszcze czas żeby robić się na dziadków...Tak im spieszno do takiego wyglądu? Chociaż ciut się ogolić, a już będzie lepiej ;D Uwielbiam ich i nic tego nie zmieni, no ale swoje zdanie na temat ich wyglądu mam niestety takie... ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myśle że oni tak sie zaniedbali bo pracują nad płytą i nie mają na to czasu xD (znaczy sie mam taką nadzieję :P)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwierzak w tych brylach wygląda MASAKRYCZNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie.. co ty chcesz/ zwierz miał juz na sobie te okularki. .. jak sie nie myle to na koncercie w Rosji na czerwonym dywanie ;p . ;] ale i tak w muchowych razem wszyscy najlepiej wygladają .xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie do zdziadzialego wygladu maja jeszcze czas powinni korzystac z hymm mlodosci xD zanim dostana naprawde juz swoje lata wtedy nawet ogolenie sie juz im pomoze och te dziady xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie do zdziadzialego wygladu maja jeszcze czas powinni korzystac z hymm mlodosci xD zanim dostana naprawde juz swoje lata wtedy nawet ogolenie sie juz im nie pomoze och te dziady xD

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no!! Ewela nie ładnie tak sie opuszczać :P brak nowego posta ....:P hehehe pewnie brak czasu,wiem cos o tym:)

    OdpowiedzUsuń