poniedziałek, 20 kwietnia 2009




7 komentarzy:

  1. Jared, jest takim przystojnym mężczyzną a robi z siebie takiego dziadzia, no nie mogę... Ogarnij się, chłopie! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak robi z siebie dziada to przynajmniej ma trochę spokoju bo żadna się nie obejrzy
    to postawa doceniaj to co robię a nie wygląd

    OdpowiedzUsuń
  3. niezły kamuflaż :D oj tam wygląd Jareda... JA CHCĘ NOWĄ PŁYTĘĘĘ!!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem facetem, ale przypuszczam, że ogolenie twarzy nie należy do najtrudniejszych czynności... tragedia. mam nadzieję, że nowa płyta będzie równie dobra co poprzednie, a nawet lepsza. nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam nadzieje ze płyta nie bedzie taka jak on wyglada.. kto wie co jared nam chce przekazac przez swoj nowy? styl :| .. xD

    Jared jak zwykle jest dla mnie bardzo sexi.. xDD puki nie ma wosów na klacie i myje brode szamponem do włosóe jest ok. xDDD haha .

    nom a tak wgl to co to za miejsce . coo ta za dżamprezka??? wie ktos?

    OdpowiedzUsuń
  6. a fajne klapki getry i ta szmatka.. mam taka czarna.. xDDD i okularki są git..

    OdpowiedzUsuń
  7. mam identyczną arafatke... :D

    OdpowiedzUsuń