poniedziałek, 27 grudnia 2010

30 Seconds To Mars Warszawa 14.12.2010

Zdjecie zrobione przed koncertem 30 Seconds To Mars:
Na nim Ja wraz z moimi przyjaciolkami Kariną i Natashą!Stalam na wprost Jareda!!
Ja z Dianą(twitter.com/daikou)przed M&G!Opiekowala sie fanami ktorzy mieli zakupione GT!!
Zdjecia z M&G(po koncercie):
Ja z 30 Seconds To Mars
Moja przyjaciolka Karina z Tomo
Karina z zespolem
Natasha z zespolem
Natasha zaraz po Warszawskim koncercie udala sie na koncerty do Madrytu i Barcelony!Tam rowniez brala udzial w M&G:
Barcelona

Madryt

Filmik z M&G(nagralam go tuz po tym jak dalam prezenty chlopakom):


A tutaj filmik nagrany podczas The Kill!!Jared znajdowal sie bardzo blisko mnie!!To bylo niesamowite wrazenie!!:
The Kill part 1.

The Kill part 2.

9 komentarzy:

  1. No wreszcie :) Ty szczesciaro :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastepnym razem 3mam sie z Toba...bo po koncercie i przed tez czesto spotykalas chlopakow ty ty :))) =* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SZCZESCIARA!!!TEZ CHCE FOTO Z CHLOPAKAMI ;p WIDZIALAM ICH NA LOTNISKU ALE O ZDJECIE BYLO CIEZKO =/

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeah nakręciłaś jego włosy pod pachami xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedna Nat...mam nadzieje,ze nie miala tej przyjemnosci ich dotknac fuuuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haaa Natasha(MLL) nadal przezywa akcje z butem :)))!!!Next time zrobimy to!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i gorąco zapraszam na nowo powstałe forum o 30 Seconds To Mars, www.polishechelon.pun.pl. Jeśli należysz do Echelonu to idealne miejsce dla Ciebie. Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń