poniedziałek, 24 lipca 2017

Jared Leto Tribute to Chester Bennington - Linkin Park - Alibi

Jest mi tak bardzo przykro,
brak słów, by opisać jak bardzo złamane jest moje serce
oprócz miłości do 30STM wielką miłością darzyłam zespół Linkin Park od początku ich istnienia.
Cały czas darzyłam ich sympatią i szacunkiem, pomimo iż większą uwagę zwrócił 30STM, wciąż kochałam LP ..
To, co się wydarzyło 20.07.2017r. do końca życia będzie mnie prześladować w mrocznych snach....
nie potrafię przyjąć tego do wiadomości........ i ciągle powtarzam jedne pytanie...DLACZEGO????
Jak bardzo zdesperowany potrafi być człowiek, by targnąć się na własne życie, co dzieje się w Jego głowie.... jakie ciemne myśli dręczą Go i chodzą za nim ...... depresja... alkohol... narkotyki... dramatyczna przeszłość..... sława... rodzina, pieniądze, znajomi, przyjaciele.... mając wszystko i zarazem nic.... Chester Bennington..... Człowiek z bagażem doświadczeń, brzemieniem które było zbyt ciężkie, nie potrafił go nieść dłużej.... Popełnił samobójstwo..... opuścił ten świat na zawsze... 
Cały światek celebrytów i ogromna rzesza fanów spowici są w smutku i żałobie.
Jared Leto również... a znali się, polubili od razu, ponieważ Chester był wspaniałym człowiekiem, ciepłym, uśmiechniętym , serdecznym, empatycznym... mogłabym wymieniać tak całą noc.... 
Jared krótko wspomniał o Nim i  zaśpiewał "Alibi"  ...... To był piękny gest
łzy wzruszenia będą płynąć jeszcze długo....

Żegnaj Mistrzu









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz