wtorek, 24 lipca 2007

Jared obiektem pożądania!!!









Hej Dziewczyny Jared jest wszystkich!!!Szkoda że nie ma klona albo bliźniaka...Jest tylko jeden, co za pech...Ma na razie 35 lat i nieźle się chlopak trzyma...ach co za spojrzenie...on jest boski, znacie faceta przystojniejszego od niego, bo ja nie.
Pozdrawiam Was no i wkleje focie, jak zawsze...Co do nowych wiadomosci, nic nie wykrylam...może za kilka dni pojawi się cos...Ale nie przestańcie zaglądać, jestem tu co dzień...:)
Acha, jeszcze male pytanie: Która CD jest wedlug Was lepsza? W "30 Seconds To Mars" są same ostre kawalki, natomiast w "A Beautiful Lie" już ballady zaczynają się pojawiać...ja wolę nową...No i "A Modern Myth" - bardzo mi się podoba!!!Buźka!

4 komentarze:

  1. siema laska codziennie tu zaglądam ...więc niewiem zy byś chciała dojść do mnie do bloga. Ale to już twoja decyzja. Ponieważ jak widać w PL jest bardzo mało blogów o 30stm. ponad 30 a połowa z nich opuszczona. 30STM niedługo napewno wejdzie na polski rynek i się zacznie szałas z blogami. Ja od poczatku piszę o nich inf. jakoś mi to wychodzi, jeżeli tylko chcesz możesz się zdecydować. napewno byś sama nie pracowała bo też dużo staram się robić jak to widać na blogu. Blog sama prowadzę. nie jestem małolatą bo czytałam że jestes 20latką./ więc jak coś jestem o min 2 lata młodsza xD
    wiec z małolata niemasz doczynienia. jak coś pisz. u mnie na blogu:
    http://jared-leto-30-seconds-to-mars.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu....te oczka Jareda...normalnie szok...az sie czlowiekowi goraco robi:)a co do pioseneczek to ja chyba najbardziej lubie 'The Fantasy', 'Attack' i 'Beautiful Lie'...poezja poprostu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznac ze Spojrzenie ma NIEBIAŃSKIE:D:D choc preferuje oczy ciemne, temu Błękitowi jego oczu nieda sie oprzeć!!!! cukiereczek nie ma co:) no i świetnie sie trzyma:D:D przystojniak w 1000% pozdro dla fanów 30StM:* (sorry za wczesniejszą pomylke:))

    OdpowiedzUsuń