wtorek, 23 września 2008

3 komentarze:

  1. kiedy to wreszcie uslysze nowa piosenke marsow??? nie mam juz czego sluchac wszystkie piosenki znam na pamiec...tak wiec mam prozbe podajcie mi nazwy jakis fajnych wartych uwagi zespolow...prosze!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście polecam: Afi, Amber pacific, Apocalyptica, Blink182, Breaking Benjamin, Bullet for my valentine, Disturbed, Evanescens, Good Charlotte, Green day, Guano apes, Hellogoodbye, Him, Hinder, Hoobastank, Incubus, Katy Perry, Limp Bizkit, Linkin Park, Metalica, Midtown, My chemical romance, Nine inch nails, OOMPH!, Pain, Panic! at the disco, Papa roach, Paramore, Pendulum, P.O.D, Poets of the fall, Prodigy, Simple plan, Sugarcult, Sum41, Sunrise Avenue, System of a down, The offspring, The rasmus, The red jumpsuit apparatus, Three days grace, Yellowcard...;))) Takich zespołów ja osobiście słucham i one dają mi radochę ze zwykłej egzystencji więc polecam je;)

    x_Swindler_x

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze do tych zespołów ^^
    ktorych takze slucham i lubie (oczywiscie nie tak jak marsów..)
    polecam Avenged sevenfold, acid drinkers, Vader.

    mylse ze x_Swindler_x podala juz wiekszosc godnych uwagi zespolow ;)

    ^^ polacam
    pia
    DżamA

    OdpowiedzUsuń