środa, 3 września 2008

Jared ze swoim psem ;)

Los Angeles kilka dni temu :)

PIA :)

8 komentarzy:

  1. czytałam ostatnio że on ma psa ale jakos nie byłam przekonana - a jeddnak:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jestem ciekawa jaka to rasa:P na pierwszy rzut oka wygląda jak labrador ale ja sie przyjrzeć to taki inny troszke:P

    MyszaxD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesek śliczny, kocham takie psy.
    Właściciel taki niecyrny, ale co tam się będę go czepiać, mój mistrz i tyle ^^

    Sania


    Provehito In Altum.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha po co on tak sie ubiera?! co chce aby nikt go nierozpoznał:D pieska ma cudnego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale nie czaje, w wielu wywiadach mówił że ma 2 husky. czy to nowy pies czy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale macie problemy.....moze oglosiciem konkurs jaki to pies??? bo to nie jest napewno lablador

    OdpowiedzUsuń
  7. mi nie chodzi o to co to za rasa, tylko czemu nie husky?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo husky zmarł mu w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń