sobota, 31 października 2009










16 komentarzy:

  1. O jest artykuł :)
    Ciężko się czyta bo małe literki ale to zdjęcie i podpis "Requiem for a scene" są świetne :)

    A w polskich gazetach standardowo cisza...

    OdpowiedzUsuń
  2. ha! witajcie fanki :D no cholera jasne ... ogrania mnie rozpacz... patrze na tego faceta i dochodzi do mnie że teaki Jared to tylko 1 na świece a hien co by się na niego rzuciły nie brak ... na dodatek jak wszystkie wiemy kochane to Jaredzik cnotliwością nie grzeszy oj nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cnotliwość jest do bani, trzeba korzystać z życia ^^ i to pod każdym względem :)

    Wiadomo, że facet jeden ale dzięki temu wyjątkowy, niepowtarzalny, etc. etc. etc. ale w sumie przecież o to chodzi - trzeba mieć kogos kogo się ubóstwia nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! koleżanko masz rację :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiadomo, że mam :) Czasem i mi się zdarzy, haha

    Te wszystkie komentarze sprawiły, że zachciało mi się ich posłuchać :)

    Niech żyje Kings & Queens! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ha! bo trzeba rozgrzać całe to towarzystwo a dobrym sposobem jest postać naszego lubego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to nie tylko dobry ale JEDYNY I NAJLEPSZY sposób, żeby kogokolwiek tu rozgrzać, chociaż tłumów i tak nie widzę :)

    Bo w kwestii rozgrzewania to kto jak nie On? ;>

    Ale normalnie jedziemy dziś po bandzie fungirlsowaniem, aż wstyd, haha :)

    Ale co w tym złego, że nam się człowiek podoba? ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ha! wiesz co ? ja wiem ze mam brudne myśli ale nagle zastanowiłam się jaki on jest w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha!

    To ja Ci pomogę: ciągle się nad tym zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ha !niestety nie dane jest nam tego doświadczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam,że Jared hmm korzysta z usług groupies... i znalazłam w necie zwierzenia jednej z nich ;p wyznała,że ją dusił podczas sexu hahahhahaa no w sumie Jared to świr jakich mało wszystko możliwe... cholera chyba na rolkach pojadę do tego Berlina nooo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo żałuję, że nie mogę przekonać się osobiście :(

    A propos zwierzeń w Internecie to nie wierzyłabym im do końca, bo mogła to pisać jakaś panna, której pobożnym życzeniem byłaby noc z Jaredem a ile z tego jest prawdą, nigdy się nie dowiemy.

    A czy wykorzystuje fanki? Nie oszukujmy się, to jest FACET a im niewiele potrzeba, jak masz tłum napalonych dziewczyn to spróbuj sie powstrzymać :]

    Haha

    OdpowiedzUsuń
  13. ha ! kochane któraś musi go poskromić
    :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tiaa, tylko to chyba niewykonalne ^^
    Za bardzo niepokorny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "... cholera chyba na rolkach pojadę do tego Berlina nooo."

    ^ a coś sie szykuje w Berlinie , czy co>?? bo ja ostatnio bylam lekko odcieta od swiata..wiec nie wiem i jakos nadrobic musze.. ale jesli cos bedzie w Berlinie to proszę o info bo za 2 tyg tam jadę ; )

    - Jared w łóżku.. hmm.. chyba marzenie kazdej z nas..
    moim zdaniem on jest bardzo delikatny, a nie tak jak wiekszosc twierdzi ze jakis hard-core lubi..ale nie wiem, jak sie przekonam to dam znac xD

    PIA

    OdpowiedzUsuń
  16. TOUR:

    La Cigale, Paris, 11/11/2009
    Kulturkirche, Koln, 11/13/2009
    Maggazzini Generali, Milan, 11/15/2009
    KoKo, London, 11/16/2009
    Paradiso, Amsterdam, 11/19/2009
    Astra, Berlin, 11/20/2009

    Z oficjalnej strony. Polecam Ci ostatni punkt.
    I zazdroszczę jak cholera, jeśli tam będziesz :(

    OdpowiedzUsuń