środa, 28 października 2009

Photoshoot 2001

14 komentarzy:

  1. ha! fanki Jareda i wszystkich doskonałościach tyczących się jego osoby gdzie jesteście ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj jesteśmy :) Tzn ja jestem i jak juz wyżej napisałam, zdjęcie jest piękne :)

    Chodząca doskonałość, zgadzam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! narazie jest on doskonały w 99 % jeszcze nie widziałyśmy "GO" w całej okazałości - dopiero wtedy będziemy mogły powiedzieć że jest chodzącą doskonałością

    OdpowiedzUsuń
  4. Co masz na myśli pisząc, że "nie widziałyśmy "GO" w całej okazałości"? W sensie, że nie na żywo, czy o coś innego chodzi? (haha! ^^)

    Nie no żartuję :) Chodziło mi o to, że dla mnie to jak dotąd najprzystojniejszy facet, jakiego kiedykolwiek widziałam - fakt, tylko na zdjęciach, ale nie można mieć wszystkiego :(

    Tzn póki co nie można ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna fotkaa którą widzalam tysiące raz. I love you , Jadzio . ;*** . ; DDD xD ahh można pomarzyć o nim. ale niestyty tylko pomarzyć.. :((

    OdpowiedzUsuń
  6. ha! (do mojej przed poprzedmiczki :chodziło mi o co innego :P)
    dziewczyny.. czekajmy aż Obama zniesie wizy do USA i wtedy zabierzemy się do dzieła :) cierpliwość, cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O coś innego? :) A jednak dobrze wyczułam, haha, ciekawe tylko czy obie mamy teraz to samo na myśli ^^

    A o tą cierpliwość to naprawdę trudno, z resztą już widzę jak Obama znosi te wizy :] i pomyśleć, że Jared na niego głosował :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy bliżej do Berlina na 20.11 ;p z Poznania jedynie 281 km... w tym przypadku "aż" bo niestety nie zawitam na koncert :(((( a co do doskonałości sądząc po wyglądzie hmm myślę,że wszystko ma "doskonałe" hahahahha

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wątpię, że Berlin dużo bliżej niż takie LA... ale ja też nie zawitam na koncert nawet tam :( i w Poznaniu nie mieszkam :]

    I tak mogłabym się dalej nad sobą użalać ale to i tak nic nie da, więc przejdźmy do tego wyglądu a mianowicie patrząc na zdjęcia i na wszystko to co WIDOCZNE śmiem twierdzić, że to co widać jest niemalże idealne :)oczywiście zalezy od zdjęcia i od tego na ile facet się przed wyjściem ogarnie ^^
    Ale wiadomo o co chodzi, niech żyje naturalne piękno haha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ha! dziewczyny komentujmy kolejne zdjęcia naszego mężnego i "prawego" Jareda

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja juz się przerzuciłam na wyższą notkę a Wy jeszcze tutaj? :> :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ! no kochane ... któraś musi go poskromić :D

    OdpowiedzUsuń