czwartek, 31 grudnia 2009

30.12.09 Miami









10 komentarzy:

  1. TAK wygląda grudzień w Miami? To ja juz chyba wolę nasz snieg ;)

    JJ, kto Ci zniszczył bluzkę? Haha

    OdpowiedzUsuń
  2. niby zwykłe zdjęcia, ale wyglądają jak sesja z rowerkiem :D na drugim jaki modeling :D

    OdpowiedzUsuń
  3. poprostu J wjechal pod zlym kątem na krawężnik i zarył barkiem o ziemię i bluzeczka sie rozerwala..; P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha kto mu podarł koszulke?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. to już nie jest śmieszne on przegina zaczyna sie robić obleśnym starym dziadem który łazi w podartych ciuchach chciał pokazać że jest rockmanem ale mu to troche nie wyszło cóż po prostu J sie starzeje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta podarta koszulka aż razi w oczy, za 1 razem jak ją zobaczyłam pomyślałam, że JJ na prawdę oszalał, ale miał już kiedyś takie jazdy ze spodniami ;> Pamiętacie te spodnie bodajże z promocji ABL kiedy miał fryzurę jeszcze z Attacku...chodził w tych ciemnych dżinsach które miały rozerwanie pod jego prawą kieszenią z przodu i chyba jeszcze na prawym kolanie ale pewności już nie mam... To taki rozerwany w sobie człowiek który ma swój styl, niestety nie każdemu musi się podobać. Szata nie zdobi człowieka! Ale w tej branży raczej ubiór jest ważny ...

    Ja osobiście nie popieram podartej koszulki, to jakoś świadczy o osobie która ją nosi!

    OdpowiedzUsuń
  7. PS: Damony_Salvatore - to ty nie lubisz mieć ciepłego słonka przez cały rok? Chętnie przeniosłabym się do Miami, zima mnie zabija!

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boze! co to mam byc?! to juz jakby wyciagnol ze smietnika to przynajmniej nie bylaby podarta a nie ubral na siebie szmate do wycierania podlogi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię słonko latem, bo wychodzę z założenia, że wszystko ma swój czas ^^ Zima też ma swój urok - jak u mnie teraz: gromada sniegu i 5 stopni mrozu jak na styczeń przystało. Dziwnie bym się czuła opalając się na plaży zimą, bez kitu :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam gdzies to jak Jared sie ubiera dla mnie wazniejsza jest jego muzyka...xD

    OdpowiedzUsuń