sobota, 5 grudnia 2009

Thirty Seconds To Mars - This Is War











7 komentarzy:

  1. Bardzo profesjonalna zapowiedź ^^
    Przypomniała mi wszystkie ich najlepsze teledyski (ha, gdzie te czasy?)

    Zdecydowanie 08.12 a nie 12.08 ;)
    Mam ten talent do interpretacji, haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaredoholliczno (sorry dla mnie zawsze juz bedziesz Jaredo)daj swoje gg bo posialam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę byc :D 7473140
    Podłącz się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo kochana ! co kilka miesięcy tutaj wchodzę,a ten blog dalej funkcjonuje i się rozwija :)nie wiem czy mnie pamiętasz... Patyczka z MG, Lastfm, gg i z tego bloga po troszkę :)
    bardzo serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Patyczka, jasne że Cię pamiętam :)
    na Last fm już mnie nie ma, na MG też ..z resztą usunęli mi profil, gg zmieniłam, a bloga dalej mam jak widzisz , dzięki takim osobom jak TY :):)i dla nich :)


    Pozdrawiam również!

    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=MXOMkPOULgQ super występ

    Jared i jego kurczak hehe XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakież on ma widoki z oknem,poproszę takie zwłaszcza że u mnie teraz pada,ciemno i ponuro:(

    OdpowiedzUsuń