środa, 24 lutego 2010

Jared Leto Burberry Prorsum 23.02.2010






5 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=4DKMFhXArmE# haha J miał kolczyk w uchu XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha!
    Zostaw tak te włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.myspace.com/523651567
    Ktoś się wkurzył na Marsów, przeczytajcie post na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie co? Nawet z uklepanymi włosami wygląda dziwnie..tak trochę łyso haha :D

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się zgadzam z osobą która prowadzi tego bloga ,gdyby chłopaki chcieliby przyjechać do Polski to dawno by to zrobili ,ja już tez mam dość czekania na koncert,mam wrażenie że dla 30 STM liczą się tylko występy dla brytyjskich fanów czy niemieckich.Trzeba się pogodzic z tym ze mieszkamy w beznadziejnym kraju o którym mało kto wie ,a zainteresowanie sztuka i kulturą polaków jest na bardzo niskim poziomie.Mieszkamy w dziurze która jest chańbą dla Europy w której rządzą niezrównoważeni ludzie i dzieci JP .Ja już straciłam jakiekolwiek nadzieje na koncert w POlsce i żałuje że nie moge jeździc na zagraniczne koncerty ..

    OdpowiedzUsuń