niedziela, 28 lutego 2010

Jared,Shannon i Tomo z fanami w Dublinie





2 komentarze:

  1. doszłam do wniosku że tylko Jared się zmienia, mam na myśli to co ma na głowie bądź czego brakuje, pozostała dwójka jest ciągle taka sama, nie ważne na jakie zdjęcie z nimi spojrzę, nigdy nie wiem z którego to okresu, czy z teraz czy kilka lat wstecz, nie moge określic, ale jesli oglądam zdjęcia Jareda teraz i wcześniej, wiem który to rok i pora roku. Podsumowując, JJ jest jak psychol - kameleon, zmienia sobie upierzenie, jak barwe tak i kolor. :D

    a fanom zazdroszcze tych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdroszczę tym fanom! Moje marzenie baby mieć fotke z któryms z chłopaków...może mi sie uda bo mam taki zamiar aby podejść po koncercie do nich i się spytać o foto ze mna:D ach to by było coś niesamowitego....

    OdpowiedzUsuń