niedziela, 21 marca 2010



5 komentarzy:

  1. Co to był za koncert... ;)
    Ten filmik z perspektywy sceny jest niezły, za to sam motyw z tym tłumaczeniem publiczności co mają robić... Na samo wspomnienie chcę mi się smiać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. być tam i przeżywać razem ze wszystkimi ten koncert, a nie być , oglądając tylko zdjęcia i filmiki ..nie ma porównania, niedługo przekonam się jak to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa, dlatego nigdy nie lubiłam oglądać filmików bo ogarniała mnie niesamowita frustracja, że mnie tam NIE MA.
    Jedź koniecznie ^^ Ci goście zapewnią Ci jeden z najlepszych wieczorów życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak postąpię, dziękuję za wsparcie, tak niewiele osób obdarza mnie nim :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo niewiele osób to rozumie. Znam ten ból, osobiście miałam opcję nie mówić o moim wyjeździe tym, którzy mieliby chęć storpedowac mój pomysł. Cokolwiek by się nie działo, walcz o swoje marzenia ;) ;*

    OdpowiedzUsuń