środa, 28 kwietnia 2010

30 Seconds To Mars Miami 27.04.2010


























6 komentarzy:

  1. Zdjęcia są dobre, wizerunek niekoniecznie (ale o tym juz pisałam, nie ma sensu się powtarzać). Ale wisiorek z trójkątem sama bym chciała ;)

    Zmiażdżyła mnie wczoraj reakcja mojego brata, kiedy pokazałam mu aktualne zdjęcia Jareda a mianowicie:
    "nie zartuj, że on tak teraz wygląda... o ku*wa, no porażka. Nie no ale naprawdę porażka."

    Ja się pośmiałam a ten pan i tak regularnie gwiżdże na nasze opinie i w jakimś sensie to całkiem zdrowe podejście do świata.
    "A niech gadają." No właśnie. Niech gadają ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe śmieszną ma minę na focie, na której robi zdjęcie :D urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo słodką :D jego uśmiech i cała reszta przyćmiewa to, co ma na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się :D jego oczy plus uśmiech ... mhhmmm ;)

    OdpowiedzUsuń