sobota, 10 kwietnia 2010

9.04.2010 @ THE PEARL THEATRE/PALMS [Las Vegas, NV]

INTO THE WILD BEGINS AT 11:02 PM PST

1. ESCAPE
2. NOTH
3. ATTACK
4. VOX POP
5. FROM YESTERDAY
6. ABL
7. THIS IS WAR
8. L490
9. HURRICANE (bits acoustic)
10. REVENGE (acoustic)
11. BAD ROMANCE (acoustic)
12. THE KILL (from the audience....)
13. CLOSER TO THE EDGE
14. SEARCH & DESTROY
15. KINGS AND QUEENS

SHOW ENDS 12:35 AM PST



















Co powiecie na RÓŻOWEGO IROKEZA? Oto najnowsza fryzura frontmana 30STM !!!
..................................................................................

zdjęcia z kręcenia klipu do This Is War



12 komentarzy:

  1. Mam słabość do mundurów, ale Tomo wygląda koszmarnie he he he ... Jaredowi pasuje :) mniami

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje że ta rózowa farba to taka zmywalna...

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada sie ciekawy teledysk zresztą jak kazdy:)
    a co do fryzury Jay'a to nawet mi sie podoba ta jego nieprzewidywalność;)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh mam nadzieję, że fryz nie zostanie pokazany w teledysku, bo z różowym nie wypadnie wiarygodnie xD ale cieszę się, że nagrywają nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. buahahhahahah no się poszczam nareszcie fungirlsy uciekną z krzykiem z pod sceny jak ujrzą dżejsonową malinę na łbie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. he he he coś w tym jest Kajka :) chyba właśnie mu o to chodziło :P że też o tym nie pomyślałam he he he (ale w mundurze wygląda bosko :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko co on zrobił z tymi włosami!! NIEEEEEEEEE!! hahaha:D ale to chyba zmywalne no nie?? :P
    Fajowo wyglądaja w tych mundurach...ZOŁNIERZE!!

    OdpowiedzUsuń
  8. to się nazywa kryzys wieku średniego ;] blond mnie rozwalił, ale ta malina zabija XD anyway, nie mogę doczekać się klipu, bo znając marsów, będzie się miło oglądało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tomo to się pewnie z Shannonem posikali ze śmiechu jak go ujrzeli błahahahhahhaha

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że co fryzura to gorzej,Jarde ostatnio potrafi niezle zjebać swoje włosy,ale cóż jego problem.A co do klipu TIW to nie robiłabym sobie nadziei, zwłaszcza po tym jak zobaczyłam te żałosną beznadzieję zwaną potocznie K&Q.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę wypowiadać się na temat teledysku, dopóki go nie obejrzę.
    Mundury wyglądają conajmniej...hmm..oryginalnie. Problem polega na tym, że Marsi mają na każdy teledysk jakiś niesamowity pomysł a potem okazuje się, że ten pomysł był genialny do momentu, gdy nie został zrealizowany. Dla mnie tak było w przypadku K&Q.
    Fryzura?
    A co ja będę komentować...

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z osoba powyżej. wszystko swietnie swetnie dopuki nie ujzalam teledysku K&Q . -_-'

    mam nadzieje ze ten róz to tylko szamponetka! z resztą.. co sie z nimi wgl dzieje??? *_^ ehh. EmOł

    OdpowiedzUsuń