sobota, 17 listopada 2007

ABL już 3 grudnia!!!!

Witajcie!!!
Jak już wiecie (czytając info w komentarzach - wielkie dzięki za newsy) klip do A Beautiful Lie -OFICJALNIE - ma ukazać się 3.12.2007 :)
W końcu jakiś wiarygodny termin - informacje o nim - na stronce 30 STM :)
PS: Przepraszam że 16.11.2007 (wczoraj) nie było notki - czasami nie mam dostępu do neta wtedy kiedy chcę (podziękować bratu :/ )
Przeczytałam wszystkie komentarze - jestem w szoku - dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa :)...
Heh..Jared w Azylu :)...po jego śmierci nie mogłam oglądać dalej...
Teraz czekamy na Alexandra który ma być wyemitowany w którąś sobotę na tvp 1...no i na 3 grudnia...ciekawe jak im to wszystko wyszło :)

A propo głosowania na 30 STM ( EMA 2007) dostałam e-maila od 30 Seconds To Mars z podziękowaniami za głosowanie...Wy też dostaliście takie coś? :) :) :)
Zostawiam tapety Moniki :)
Pozdrawiam :)
Provehito In Altum

10 komentarzy:

  1. dostałam emaila także... =)o tu tez tapety dla Moniki haha (podoba mi się to)
    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  2. a co wy się logowaliście czy coś że dostaliście maila?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuuu, ja też bym chciała takiego maila dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam konto na fanscape i takie mi właśnie podziękowanie przyszło... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam konto na funscapie :)
    Email od Marsów - to jak sen na jawie :)
    Kocham Jareda :D
    Buźka Echelonki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. heehe.....tapety ktore zrobila Monika a jaka?.....hihi! ale jaja !! ^^ ja znam juz dwie Moniki fanki Marsow!!;) Mnie i Monionio!Pozdro dla mojej imienniczki i Ciebie Ewela i dla reszty Echelonek! :* nie moge sie doczekac Alexandra!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. eee a kiedy ten alexander? już nie mogę się doczekać ;-) no a ja nie dostałam maila...bo nie mogłam głosować z domu... pech...ale może kumpela dostała bo głosowałam u niej ;-P pozdrowienia dla ECHELONEK papapa...wreszcie notka ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. ha! no ja pozdrawiam również Monia =) i wszystkich (non-beliversów też)...
    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce zostac echelonem
    to cos kosztuje???

    OdpowiedzUsuń
  10. Uczestnictwo w Echelonie nic nie kosztuje :D

    OdpowiedzUsuń