czwartek, 1 listopada 2007

Dziś jest EMA 2007 :) !!!!




Azyl będzie we wtorek na Polsacie o 21:00 (6 listopad)
..................................................................................................................
A dziś jest ceremonia z rozdania nagród MTV Europe Music Awards 2007 w Monachium.
Transmisja na MTV o 21:00, kto ma ten kanał ten jest szczęściarzem, ja niestety nie mam ale będę na bieżąco i na bieżąco będę Was informować co i jak :)
Miejmy nadzieję że 30 Seconds To Mars zdobędą wszystko :)
Provehito In Altum :)

2 komentarze:

  1. Jesssu ale ja mam MTV 2 :D:D:D i zobaczę to na własne oczenta o ile dobije się do TV bo moi rodzice to nie za bardzo do tego sie garną. a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wewale sie do kuzynki bo ona bedzie ogladac mtv bo bedzie tam beyonce. SUPER ZE BEDZIE TEN FILM BO CHCIALAM GO ZOBACZYC!!!!!!!!!
    piekne dziela, poprostu cudo!

    OdpowiedzUsuń