piątek, 23 listopada 2007

Ale Kino! 20:00

Prefontaine / Ale Kino! o 20:00
Film biograficzny, USA 1997, reż. Steve James, wyk.: Jared Leto, R.Lee Ermey, Ed O`Neill, Breckin Meyer
_______________________________________
Historia życia sławnego w latach 70. biegacza Steve`a Prefontaine`a. Pochodzący z Coos Bay w Oregonie Prefontaine był wielką nadzieją amerykańskiego sportu. Ustanowił wiele rekordów i reprezentował USA na olimpiadzie w Monachium. Jego wspaniale rozwijającą się karierę przerwała przedwczesna śmierć.

Provehito In Altum :)

8 komentarzy:

  1. chętnie bym obejrzała, ale..niestety brak Ale Kino! :(
    poprzednei komentarze nie chciały się wysłać:(( więc pisze jeszcze arz:
    wielkie dzięki za wskazówki dot. zostania Echelonem!!! ale mam jeszcze jedno pytanie: za to się nie płaci nie?
    Provehito In Altum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za to sie nie płaci :)
    Dzięki za komenty
    łączę się w bólu - też nie mam Ale Kina! :(
    Provehito In Altum :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie dzięki:) to teraz czekam na komputer taty bo mi sie www.thirtysecondstomars.com nie otiwera :(
    Przynajmneij nei jestem sama z tym !Kinem Ale...

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja tez nie mam Ale Kino i tez strasznie bym chciala to obejrzec...ale kiedys na pewno poleci na jakims normalnym kanale...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ! a ja tez nie mam tego kanału i wcale nie żałuje :P ja tam za panem Leto nie przepadam za bardzo i tyle :P tylko mnie nie zlinczujcie czasami hahaha :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ha! a ja uobejżałam sobie tego filma ;D
    J świetnie zagrał! wogóle ten Prefontaine to był niesamowity! aż się poryczałam na końcu jak jego wozili tym karawanem po stadionie
    ;(
    zginął tragicznie a miał całe życie przed sobą ;((((((

    ps. Jared nawet z wąchalami wygląda nawet najs ;] ale wolę go bezzzzzz ;D
    pozdro 6oo! ;]

    Jadzia Goździkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nie mam ale kina i nie widzialam tego filmu :( musze pojechac do wypozyczalni i go ogladnac!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ogladalam jakis filmik gdzie Jared zadedykowal The story dla nas Polakow. to bylo chyba w Berlinie. jak to milo z jego strony

    OdpowiedzUsuń