środa, 13 lutego 2008

Skany z Kerrang Magazine









:)

30 komentarzy:

  1. zajebiście mu w tej fryzurze!
    znaczy się Jaredowi ;]

    Jadźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam sex ;]

    ps. na moim chomiku: http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=legionistka
    mam dużo piosenek 30stm do ściągnięcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia w tych skanach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śietne zdjęcia
    zmieniam zdanie co do fryzury teraz widać to dobrze.... jest genialna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie mu w tej nowej fryzurze ^^
    rozpływam sie <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, ja też dopiero teraz dostrzegłam piekno tego nowego fryza xD taki czuuudny i jemu w nim tak czuuudnie... Ahhhh xD buzi :*:*

    Monicura xpqx

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się zastanawiam co by się nie rozejrzeć po empikach czy może by te gazetę skombinowali... xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorry bardzo ale kto go tak skrzywdziłz tymi włosami. Gdybym nie wiedziała że to facet to bym pomyslała że to jakaś dziwaczna fanka muzyki emo która nie pokazuje oczu. Coś jak w "Chorej dziewczynie" która wczoraj z Nenyą ogladałyśmy. Zaczyna czesać sie na boba modnego w tym sezonie? Jeśli tak to info dla niego to fryzura modna dla kobiet. Ale przynajmniej kapelusz ma fajny. Swoją drogą już gdzieś pisałam że wole go w krótkich włosach z Attack, ewentualnie tych takich z Pana życia i śmierci.
    Ha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha! Jakby go ogolić i wyciąć "jabłko Adama" to by wogóle wyglądał jak laska:P taki zniewieściały facet :P

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja zgłaszam skargę ! dlaczego te skany nie są większe ?? :P:P:P bo ja w porównaniu do większości tutaj nie rozpuszczam się na widok fryzury jareda ale chciałabym poczytać artykuł o moim ulubionym zespole.

    OdpowiedzUsuń
  11. Facet? Jakbym tak wyglądał to bym sie chyba zabił XD Gość wygląda tak pedalsko że to sie w pale nie mieści

    OdpowiedzUsuń
  12. To sobie zrzuć na dysk, wejdź w painta i weź lupe :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  13. kicham na lupe :P hahaha a komentarz powyżej o pedalskim jaredzie hahah lol ubawił mnie :) ale ciii ja nie popieram ani nie potępiam autora :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy twoim zdaniem prawie 40-to letni facet o wzroście powyżej 1,70m, który waży penie koło 50kg, maluje sobie ryja na wszystkie kolory świata i zakłada różowe obcisłe gatki nie jest pedalski?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo Jr to ma takie odchyły - robi to, co jemu się podoba, a nie innym :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ilu jest kolesi którzy tak sie ubierają a wcale nie są homoseksualni. Pojedźcie do Szkocji a w sklepie z męską odzieżą znajdziecie wiecej niż połowe różowych ciuchów. Tylko że tak na dobrą sprawę nic nam do tego. Tak szczerze to bardzo go lubie za muzyke i filmy, ale już mniej za to że tak sie maluje czy ubiera. Choć po prawdziej jak założy różowe spodnie na koncercie to przynajmniej wiecie gdzie jest wokalista i nie pomylicie go z członkiem obsługi technicznej hahah

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra ludzie, weźmy na wstrzymanie. Nie chcę żeby u Eweli znowu był jakiś syf w komach :P dobra być może moja wina bo zaczęłam ten jakże drażliwy temat o jaredzie heh a może nie ja ? zresztą ok ja za jaredem nie przepadam i taka prawda. pal licho czy jest pedalski czy nie, jak się ubiera, jaką ma fryzurę i ile ma dziur w zębach ! tu sie ma liczyć ich muzyka a nie ich wygląd...prędzej czy później wszyscy sobie to uświadomią :P
    dlatego chciałabym większe skany :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie fryzurka zajebista przynajmniej ten facet umie wyrażać siebie i ma gdzieś co inni myślą na jego temat lub temat jego stylu jak w poprzednich zdjśątkach wygladał jak atomówka i to było cos bo ten facet nie boi sie wyzwań ani opini na swój temat nie jest taką cieciowatą dupą jak poniektórzy faceci o ile można ich nazwać "facetami" osiągni chociaż w połowie co ten gość i zespół a dopiero krytykuj i oceniaj bo ten facet wie co to wyzwanie i dobre wklepienie sie w ten świat

    OdpowiedzUsuń
  19. atmosfera sie nagrzewa....hooottttt
    Pobijcie sie...no już@@@@i tak to wszystko pokasuje:D

    OdpowiedzUsuń
  20. hahahha :) brawo Ewela :) racja ty tu jesteś szefem :D weź pokasuj nas :D bo anarchia się szerzy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kasuj!! Fajnie sobie czasami poczytać jak ludzie sie wykłócają, a tutaj widzę nawet ciekawa dyskusja :P
    Hahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja sie pochwale ze mam tego kerranga ;D
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie musze i nie chce osiągać nawet w 1/1000000 tego co ten gość.Jak dla mnie on jest po prostu śmieszny ale jak Ciebie tacy podniecają to już nie moja sprawa

    OdpowiedzUsuń
  24. maluje się ubiera w różowe gacie ma fryz w którym mogą go pomylić z babeczką I CO ... nie przyszło wam do głowy że J chce pokazać że można mieć wygląd i poglądy różniące się od szablonowych... otwartość i poczucie humoru to widzę kiedy na niego patrzę i często sie usmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli ten ktos zarzuca Nenyi że podnieca sie Jaredem to chyba jest tu naprawdę rzadkim gościem, i nie czyta komentarzy. Zresztą niech ubiera sie w co chce. Przynajmniej ktoś o tym rozmawia. Pozytywnie lub niegatywnie, ale rozmawia. Czy gdyby wyglądał jak przecietny kolo na ulicy też nazwałbyś go gejem? Nie sądze. A nazywasz go tak bo nosi różowe gacie. Krzyż na drogę, i trampki na nogi. Jak chce to niech je nosi. A to że ja nosze okulary to jestem kujonem? Swoja drogą nie pomyślcie że jestem niewyżyta fanką, bo kto choć troche ze mną pogada wie doskonale ze to mnie wkurza. A jego zachowanie można nazwać dziecinnym. Ale uwielbiam go za teksty i filmy, nie za wygląd.
    HA! ale mi coś mądrego wyszło. O lol ale włosy i tak ma beznadziejne lol

    OdpowiedzUsuń
  26. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
    ULAłAM SIę DO łEZ Z TYCH WASZYCH żAłOSNYCH KOMENTARZY NORMALNIE JA NIE MOGE SKORO WAM SIE NIE PODOBA TO ZA PRZEPROSZENIEM PO JAKIEGOTU WCHODZICIE NA TEN BLOOG TO NIE WASZA SPRAWA ZE FACET WYGLADA JAK CHCE TO JEGO INTERES I KONIEC KROPKA AMEN EWELA PROSZE WIęCEJ TAKICH FOT

    PRAWDZIWI WIERNI I BARDZIEJ Z łASKI SWOJEJ TOLERANCYJNI DLA NOWEJ FRYZURY
    JAREDA FANI MARSóW LąCZCIE SIE

    PROVEHITO IN ALTUM

    OdpowiedzUsuń
  27. Łączymy sie........:P

    OdpowiedzUsuń
  28. W sumie chyba każdy może wejść na ten blog i sie wypowiedzieć... to chyba dobrze jak pojawi sie też troche innych opinii niż "jaki on jest sexi, boski, wspaniały,itp." poza tym z tego co widze to jest blog o 30STM a nie o samym Jaredzie, więc nie rozumiem dlaczego wszyscy piszą tylko o nim..... Tak naprawde większość z was to fani/ki Jareda a nie 30STM...to smutne

    OdpowiedzUsuń
  29. no trochę smutne.. ale do przewidzenia.. Bo on jest dość barwny i charyzmatyczny, trudno go przeoczyć. wiecie, ja mam w stosunku uczucia... mieszane. Od: ten gość mógłby latać nad sceną unoszony przez własne ego, do: zachwytu nad osobowością i talentem. I to nic dziwnego, że w Polsce nadal taki look może szokować, ale spędziłam całe wakacje w Szkocji, a po tych rozważaniach nad płcią osób, które w danym momencie widziałam, nic mnie nie zaskoczy, no i nawet Jared teraz wygląda.. raczej męsko i porządnie.
    Ech, kurde, i tak i tak jest słodki. Chociaż, gdyby tak jak ktoś tam powiedział, ściął włosy i znowu wyglądał jak w "Attack", to byłoby już całkiem super. Aha, i chciałabym dodać, że mnie już te... nieprzychylne komentarze w ogóle nie ruszają. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Noooo widzę ze przychodzę w sam raz... drodzy rodacy stojacy przy tej drogiej tacy... heh Dzielicie się na dwie połowy jedni za drudzy przeciw i co z tego... Mam tu popaść w samozachwyt lub dołujacy nastruj... Zacznijmy pod tego że JL nie ejst jedyny w tej kapeli to tylko wokal... a przypominam takich dzwieków i wrazen by nie było bez perkusji Shanna, gitary Toma i basu Tima.. nie badzmy jak te ślepe kury... po co sie rozczulac nad fryzurą Jareda lub tego jak bardzo obcisłe portki nosi.... jak chce swiecic tyłkiem na lewo i prawo.. a prosze bardzo niehc nim świeci... ale niech przy tym śpiewa to ja jestem za... Facet jak facet... jest ich wiele na tym świecie... czemu wywołuje taki zachwyt... bo wie jak sie sprzedać i jak spowodować aby niektóre narwane nastolatki kwiczały w niebogłosy ze na nie spojrzal ohhhh jakie to wzruszajace... łezka w oczku mi sie zakręciła... Osobiście uważam ze facet który zaintersował się takimi katygorjami kobiet z jakimi go można było spotkać wydaje sie nie za ciekawy... poza tym ja i tak jestem za całością a nie połową jak już czegośc chcec to wsyztkich... wiec zapraszam Shanna, Jareda, Toma i Tima... po co ciesyzc sie okruchami jak mozna miec całość:P hehehe

    OdpowiedzUsuń