piątek, 1 lutego 2008

ABL - ukryte przesłania

Hidden messages - ukryte przesłania w klipie A Beautiful Lie



...........................................................................................................

Wyłącz swój telewizor
Wyjdź na zewnątrz i oddychaj

..........................................................................................................



Wszyscy jesteśmy winni
.......................................................................................................

Jak słusznie zauważyła Magda - oto kolejne przesłanie wyłapane w migawce obrazów
.........................................................................................................

(odbicie lustrzane :P)
TURN THIS RIGHT NOW AND GO OUTSIDE AND BREATHE
..................................................................................................................
Provehito In Altum

11 komentarzy:

  1. U mnie mają jeszcze wiekszego plusa za teledysk bo nie dość że przecudowny to jeszcze staraja sie uświadomić swiatu co robimy z naszą planetą...
    Oni są poprostu boscy pod kazdym względem
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mogę dojść co oni chcieli pokazać przez te krzyże... ;p (pomoże ktoś w tym)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja myślę ...że te krzyże oznaczają śmierć...to co czeka zwierzęta...podczas gdy topnieją lodowce...tak - chyba o to im chodziło...każdy może odbierać to na swój sposób...


    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  4. śmierć. człowiek niszczy środowisko bo jest głupi. i chyba nie wszyscy do końca zdają sobie sprawę, ze niszcząc je zabijamy również siebie. sami sobie szkodzimy i kiedyś za to słono zapłacimy...

    OdpowiedzUsuń
  5. poza tymi "turn off your tv..." i "we are all guilty" wyłapałam jeszcze
    "No matter what
    make a difference" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prośbę do właścicielki strony... Czy mogłabyś mi wysłać ten klip na maila? mój adres: punkygirl@wp.pl wielkie dzięki z góry!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem inna magda, niż pani powyżej :) i dalej podtrzymuję prośbę do właścicelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A dla mnie krzyze oznaczaja nic tak jak krzyz moze oznaczac i wszystko i nic. Zalezy od interpretacji.
    Kolejny teledysk robiony na U2 tak samo jak Linkin Park, Green Day itd. Troche oryginalnosci panowie 30STM. Te pseudoantyglobalnoociepleniowe teledyski juz sie wszystkim przejadly.

    OdpowiedzUsuń
  9. wiedziałam, że będą głosy na temat wtórności; no tak... ale nie widziałam, żeby ktoś o tym mówił tak poważnie i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam prośbe:mógłby mi ktoś wysłać link do teledysku? prosze,prosze,prosze....;)mój nr GG:8408609

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie jakis spec od marketingu albo producent kazal im nakrecic teledysk w stylu "ratujmy swiat" bo to sie sprzedaje i zdobedziemy wiecej fanow...

    OdpowiedzUsuń