czwartek, 31 stycznia 2008

Kolaże

Jeżeli nie możecie ściągnąć tego klipu...może ja mogłabym Wam go przesłać...tak się składa ze zdążyłam go sobie zapisać na dysku...jeśli ktoś jest chętny na ABL...proszę pisać, podeślę e-mailem :) WAŻNE - wysłanie jest możliwe tylko do skrzynki poczty wp.pl
Uwaga!!!

W rubryce -"gadżety zespołu" wstawiłam link do dzwonków 30 STM na komórę...
Możecie zapisywać je na dysku, naciskając na dzwonek odczekując 25 sekund...PS: za darmo!!


Za linka do dzwonków dziękuję Kasi zwanej też Rudą Bestią - Kasia - big thanks :*






Pozdrawiam :)
Provehito In Altum

22 komentarze:

  1. Witam wszystkich czy dziś tez będziemy sie zażyle o cuś sprzeczać NIE dziś nie ma o co! Pozdrawiam gorąco wszystkie ECHELONKI i kobietkę która zrobiła tak wspaniałego bloga jak ten wielki szacunek i zdjątka jak zawsze WSPANIAŁE pozdrawiam gorąco
    PROVEHITO IN ALTUM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego klip z podanej wcześniej strony zniknął ale jest strona, na której można go obejrzeć, jeśli ktoś nie zdążył na tamten (ściągnąć chyba nie da rady):

    http://rockdirt.com/modules.php?name=News&file=article&sid=25272

    i tu też (to samo):

    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=27190334

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh witaj;p
    Słuchaj byłabym wdzięczna gdybyś mi go wysłała, zaczęłam właśnie ściągać ale kurcze nie zapisałam ;/ mój błąd a teraz ta stronka która podałaś nie otwiera sie niestety...proszę mój e-mail: magdas@piasta.pl, dzięki bardzo z góry ;) trzymaj się :* ( teledysk oczywiście niesamowity nie spodziewałam się ze będzie aż taki cudowny ^^ niesamowity, naprawdę niesamowity. Oj rozpisałam się o lol sorry ;p hehe trzymaj sie :*

    Megan ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo Ewela muszę ci powiedzieć że te zdjęcia pierwsza klasa...najbardziej mi się podoba to podwójne Shannonowe :D jakby było duuuże na tapetkę bym sobie walnęła heh może da rade coś z tym zrobic co ? :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabys mi wysłac klip na ms.shany@op.pl - byłabym strrrrrrrrrrasznie wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka!Nie będę Ci pisać, że stworzyłaś świetnego blogasa bo z pewnością o tym już wiesz, w każdym komencie są same komplementy;)I zgadzam sie z nimi....wchodzę na twojego bloga prawie codziennie..:P....Niestety ja też nie zdążyłam ściągnąć teledysku....czy mogłabyś mi przesłać ten teledysk...oto e-mail sonia-bober@wp.pl z góry bardzo dziękuję:):):) pozdro:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Mogłabyś mi wysłać też? Byłabym wdzięczna. thirty_seconds_to_mars_rox@yahoo.com

    btw. Naprawdę masz wspaniałego bloga, gdyby nie on, pewnie przegapiłabym ABL xD No i w ogóle... :*
    Provehito In Altum! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka! Na początek chce Ci powiedziec że twój blog jest zaj..... Jesli chce się czegoś nowego dowiedziec o 30stm zaglądam tutaj. Trzymaj tak dalej:) Jak bys miała czas to wyślij mi ten klip bo jest poprostu zaj.... a nie zdązyłam go ściagnac bozena89nz@onet.eu Z góry dziękuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh dawno tu nie byłam.. xD
    kurcze szukam wszedzie tego klipu i nic...
    mogłabyś mi go wysłac na
    aniaqrde@o2.pl
    ??
    Byłabym wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi, ale inne adresy kończące sie inaczej niż wp.pl mają ograniczenie ( do 20 MB a klip ma 24) przesyłanie na poczte wp.pl jest możliwe...jeśli bardzo Wam zależy na tym klipie załóżcie sobie konto na wp.pl :D hehe w sumie jak chcecie :D

    :(
    na serio chciałabym Wam przesłać tego klipa...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuu:D 30 seconds to mars:love: jej... niech przyjada do polski:D dobry pomysl byl z petycja;)) ahh, gdyby tylko wszycho poszlo po mysli... byloby znakomicie:szaleje: Swietny blog, o swietnym zespole ze wspaniala muzyka:D ROCK:szaleje:Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabyś przesłac mi klip na kala_8@wp.pl - proooooosze. Bede bardzo wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to sobie teraz kobieto posiedzisz przy imejlach... xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dałas czasu zresztą jak zawsze:):D Tapetki zajebiste poprostu miodzio:Dpozdeawiam:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie udało mi się ściągnąć klipu, obejrzałam go tylko i muszę przyznać, że naprawdę robi duże wrażenie. Też proszę żebyś mi go przesłała na monia.fob@wp.pl z góry wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze,prosze o abl
    kina30stm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. byłabym stokroć wdzięczna gdybyś mi wysłała teledysk.
    30stmanka@wp.pl xpp
    szczerze to wchodze na twoją stronke niemal codziennie, ale zielonego pojęcia nia mam czemu dotychczas nie skomentowałam. oO
    a teledysk chce mieć na kompie, ponieważ strasznie zacina mi sie na necie i nie mogę poprzyglądać się naszym Marsikom. xdd
    pozdrawiam, ściskam i wogólee.:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. patiska00wp.pl
    Błagam wyślij :D
    z góry dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. patiśka - napisz adres mail jeszcze raz...ale żeby był prawidłowy - a tu nie widze @....
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  20. patiska00@wp.pl
    zjadłam xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też byłabym wdzięczna gdybyś mogła mi przesłać ABL :) mój e-mail: paulex@wp.pl

    OdpowiedzUsuń