piątek, 4 stycznia 2008

Kolejne foty z Brazylii

31.12.2007


//////////////////////////////////////////////////////
Cafe De La Musique , Florianópolis, Brazílie - 01/01/2008
















.................................................................................................
30.12.2007

Provehito In Altum
.........................................................................
Głosowanie zakończone :D

1 miejsce - aniaqrde
2 miejsce - milikika182
3 miejsce - domina
4 miejsce - nikita
5 miejsca - kaSia, monika, oelo, monionio

Gratulacje :D

11 komentarzy:

  1. Jared ma nowy tatuaz?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać na załączonych zdjęciach że Jared witał Nowy Rok w słonecznej Brazylii w fajnym towarzystwie- Brandona Boyda z Incubus, tylko mu pozazdrościć. A my tu marzniemy w zimnej i mroźnej Polsce. Ciekawe czy, swoje urodziny też, tam spędzał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uHuHu Jared fajniutki, ale ta baba co sie do nieog zbliza na jednym zdjeciu mi sie nie podoba...
    ojej! wygralam! =)

    Dziekuje wszystkim za głosy i podziwiam, ze na mnie glosowaliscie =) ehh po ptostu mialam twórczy dzin i takie wyszly... Dziekuje moim menażerom *menagerom, manadżerom itd...), producentom, scenografom, rezyserom klipów i moim fanom xD Na serio dzięuję i podziwiam moich wyborców :*

    OdpowiedzUsuń
  4. heh nie no chyba dobrze się tam bawił...cóż ja się dobrze bawiłam w naszej zimnej polsce :)
    a na tej plaży to co ? wstydzi się zdjąć koszulę ? nie ma co pokazać ? pewnie tak hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie na tym zdjęciu z ta babeczka to dobrze on nie wygląda... ;p o i sobie ładne logo strzelił xD a co do koszuli na plaży, może mu po prostu zimno było or samting xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się jakoś zdaje (przecież każdy może mieć inne odczucia oglądając te zdjęcia) że Jared jakoś super się tam nie bawił. Na tych fotkach tak jakoś dziwnie wygląda... taki zamyślony... hmmm nie wiem jak to pisać... Chociaż wygląd osoby zamyślonej może w ogóle nie znaczyć, iż ta się źle bawi :P Osobiście najbardziej podobają mi się fotki nr 3, 7 z tą kobietą :D oboje wyglądają jakby coś brali xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech on juz lepiej wraca na stare śmieci

    OdpowiedzUsuń
  8. hehhe:) zgadzam sie ze na pary fotach wygladach jakby cos tam wciągął albo ... hihih:) dobrze ze przynajmniej sie z kapelusikiem nie rozstawał!! ;p nieźlle wtapia sie w tło na plazy... ;p jest genilany LOL
    pozdro!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kobieta jest zbyt blisko! czy on nie ma jakichś ochroniarzy, ktorzy będą rozsuwać napalone fanki? :D (chociaż to znaczy, że nigdy nie podejde do niego na więcej niż 5 kroków...;/:D)
    Bardzo ładnie wygląda, ale naprawdę schudł... Powinien się za siebie wziąć!

    OdpowiedzUsuń
  10. haha na tej focie z tą paskudą wygląda jakby mówił "odejdź ode mnie przebrzydła istoto i nie pluj mi w ucho!!!" xD
    no no, nikita brawo ;] rozpoznałaś boskiego Brandona Boyda (równie boskiego jak Jared znaczy się), ja Incubusa osobiscie tez bardzo lubię więc zajebiaszczo, że się przyjaźnią! ;D
    ale hola hola... czy ja mam zwidy czy na jednej focie z plaży obok nich sterczy ten lachociąg zwany potocznie Lindsej Locha(n)! matkołojezuziemaryjo!!! xO

    Jadzia Goździkowa pozdrawia Was wszystkich ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi tez sie tak wydaje ze hyba z leksz był tam bez humoru,taki jakby smutny,znudzony...ale ogulnie to ładnie wyszedł na fotkach xD

    OdpowiedzUsuń