sobota, 19 stycznia 2008

Tapety ;P













Pozdrawiam Wszystkie Echelonki :)

7 komentarzy:

  1. Jaki wypas xD
    Jestem pierwasz:D:D:D:D
    A wiec tak,po pierwsze zajebiste tapetki xD Na serio teraz mam delemat krórą ustawic na pulpit:P Wszystkie sa przesliczne:D
    Pozdrowienia :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczniusie tapetki, z śliczniusim Jaredem... ale mam prośbę...mogłbyś skombinować jakies przedstawiające cały zespół??? będę bardzo, ale to bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "mogłbyś" ???? czy ja jestem chłopakiem czy co???
    OMG...za kare tapet z całym zespołem nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tapetki jak zawsze zajefajne .......
    i to by było na tyle pozdrawiam wszystkie ECHELONKI buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sie zgadzam:D supcio są naprawde.
    A i tak sobie opserwuje tego bloga i jest naprawde zajebisty i podziwiam cie za wytrwałość i solidnść.
    Provehito In Altum :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ojoj no przepraszam... "a" gdzieś się zapodziało :)miało być mogłabyś. bo domyślam się że jesteś dziewczyną... i mam nadzieję, że zmienisz zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tapetki zajebiste tak jak nasz kochany Jared:D
    Zrób tapety z całym zespołem oki?

    OdpowiedzUsuń