piątek, 18 stycznia 2008

Nowe fotki :)

Witajcie :)
Jak wcześniej pisałam, data premiery "A Beautiful Lie" jest nieznana...16.01.2008 jak już zauważyliście to jakaś plota... A zatem czeka nas niespodzianka od 30 STM - niestety pozostaje Nam tylko czekanie :(
.......................................................................................................................
M Cafe - Los Angeles (14.1.08)
Jared z Shannonem u siebie w USA :D


........................................................................................................................
The Art of Elysium 10th Anniversary Gala (12.1.08)



Uwaga : te fotki na serio są większe...klikajcie aby dokładniej podziwiać Jareda:D

Provehito In Altum

6 komentarzy:

  1. łał, pierwsza :) No więc Jared oczywiście, bardzo fajnie, jak zwykle ma ładne buty (jakoś na to zawsze zwracam uwagę).
    Czuję się lekko oszukana w związku z tym teledyskiem- nie przez kogoś konkretnie (no wiadomo, mogą być jakieś problemy techniczne czy coś), ale tak ogólnie przez cały świat :D.
    Wiadomo, ze apetyt wzrasta i tak dalej, ale mam nadzieję, ze się to nie przerodzi w III stan śmierci głodowej.
    No to na tyle, pozdr dla całego wiernego Echelonu, mua :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. aha i poza tym Shannon ma fajne pantalonki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe:) Jared w takim powiększeniu....!!!! dziewczyno oczy mi wyjda na wierzch ;p ;p hehehe:)
    a na ABL pewnie sobie jeszcze poczekamy... tak na moje skromne oczko przynjamniej do wielkanocy... ;p heheh! albo chłopcy nas zaskoczą i zrobią taki myk, ze teledysk pojawi sie np na urodzinki Shannona... :) a to JUZ 9 marca....!!!!
    Provehito In Altum!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ummm...Jared w powiekszeniu:D Ślicznie wyszedł na zdeciach-jak zawasz z resztą:P
    Ejj podobaja mi sie trampki Jarede(3 zdjęcie)Zjebiaszcze xD
    I jeszcze chciałam podkresli(jakby ktos niezauwazył-chociaz trudno tego niewidziec:P)ze Jared ma śliczne oczy,poprostu piękne,mozna by sie w samych oczach zakochac:P

    Pozdro :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. no zgadzam sie pozatym takie połączenie: szatyn i niebieskie oczka to nie codzienne połaczenie:D mmmmmm ślicznie
    a no i ten uśmiech aahh mogłabym sie tak rozpisać...
    co do teledysku to ja mysle ze nas zaskoczą:)
    pozdro dla wszyskich

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie ZAWSZE podobali szatyni o niebieskich oczach typu "chłopaczek", więc kiedy poznałam Marsów, to się "zakochałam" we wszystkim co z nimi związane ;) Wcześniej słyszałam o
    "jakimś" aktorze Jaredzie Leto, nawet trochę kojarzyłam, kto to i w jakich filmach grał, ale jak polubiłam 30sTM i poszperałam za jego zdjęciami, stwierdziłam, że jak dla mnie ideał faceta jeśli chodzi o wygląd fizyczny ;)
    Dobra, zabrzmiałam trochę nie tak xD

    OdpowiedzUsuń