niedziela, 3 lutego 2008

zdjęcia :)
















Pozdrawiam :)
Provehito In Altum

11 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zdjątka.........i jak tu nie idzie ich KOCHAC!!!!
    pzderko....PROVEHITO IN ALTUM

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie zdjęcia sa przesliczne
    Pozdro:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce do Jaredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochacie sie w facecie który jest w wieku waszych ojców. Gratuluje...

    OdpowiedzUsuń
  5. może nie wszystkie są takie ładne ach i och, ale ostatnie mi się strasznie podoba. oczy niemalże jak u kota ze Shreka ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim wieku naszych ojcow?!?!??! z byka spadles/las?!?!?! ;p
    ledwo 36 skonczyl!!! :)
    buziaki dla bloggerki :*:*
    PROVEHITO IN ALTUM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Anonimowy.
    Kto powiedział, że go kochamy? My Go tylko wyznajemy ;>
    mój ojciec ma 36 ale ciiii xD ogolony Jared to ładny Jared xDDD muaaah ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to on/ona ma racje xD ale ja i tak go kocham, tak jak mojego tate xD nO coo? xDxD

    Ale spodnie Shannona bija wszystko i wszystkich xD hehe pozdro xp

    OdpowiedzUsuń
  9. ogolony ble... lepiej wyglada w tej brodzie, bardziej hardkorowo jak gwiazda rocka. Taki ogolony to lalka jakas

    OdpowiedzUsuń
  10. to zadziwiające jak zmienia się z sesji na sesję +dla fotografów że potrafią to dostrzec i wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi,ale Tomo ma czapeee xD
    a Shann takie..fioletowe,cudne spodenki^^

    OdpowiedzUsuń