sobota, 5 lipca 2008

Jared xD :)













PIA :)

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że nosi arafatkę. Ale widać jego "Ekscentryczność" - nosi inaczej niż wszyscy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, Ilojleen, po co zwracałaś na to uwagę?! Właśnie do mnie dotarło, że mam identyczną arafatkę i identycznie ją noszę (tak, tak, w szkole się śmiali ze mnie za ten styl noszenia)! Nie fungirluję, po prostu stwierdzam fakty.
    Zdjęcia jak zwykle super, ale ja wolałabym Tomo jak już ;)

    Carmel

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nie przepadam za arafatkami. gorąco mi w szyje. xDDD
    trzecia fota- omg, Letogasm. xDD mwahahahaaaa... xDD
    moje ulubione zdjęcie,
    reszta- jak wykle cudaśnie,Marsowo, Jaredowo, nutellowo i wgl. xDD

    Provehito! xD

    ~Ann.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już jest tak Jaredowo to ja następnym razem poproszę o serię zdjęć Jego nagiej klaty XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Carmel.. yyy... wszyscy noszą arafatki inaczej niż Jared i wygląda na to, że Ty też inaczej niż inni. Rozejrzyj się po ulicy, mało kto tak nosi ;)
    Nawet nie pomyślałam o fungirlsowaniu, ale cóż -.-'

    OdpowiedzUsuń
  6. Arafatki są stylowe, uważam tak chociaż sama nie posiadam (hahaha)
    A kto jak nosi to już jego problem ^^
    Zdjęcia jak zwykle super, podobają mi się prawie wszystkie ale to kwestia tego, kto na nich jest (hahaha)

    OdpowiedzUsuń