wtorek, 1 lipca 2008

Habitat For Humanity C.D








PIA :)

13 komentarzy:

  1. Świetne są te zdjęcia z HFH, w ogóle fajnie, że angażują sie w takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG ale oni fajnie wyglądają!!! wszyscy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecej zdjec jest na www.abeautifullie.org ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. RE:Wiecej zdjec jest na www.abeautifullie.org ;)

    Thank You Very Much :*:* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dumy ciąg dalszy :D
    Tomuś, mam Cię xD
    Chował się na poprzednich zdjęciach.
    Już myślałam, że go nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, super!!!!!! Jak to fajnie wygląda, razem na rzecz czegoś dobrego. A Tomo może miał spotkanie z pewnym osobnikiem akurat, dlatego go nie było widać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To, że wyglądają świetnie, to nic nowego, bo oni wszędzie i zawsze wyglądają genialnie. No, koniec wlewania im!
    Jestem dumna, że jestem ich fanką i częścią Echelonu. Tyle.

    Carmel

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha jacy pracusie...miło z ich strony ,że się tak poświecają:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Carmel, a kto nie jest z tego dumny? ;)))
    i ja także.. super, że angażuja się w takie akcje, i pomagaja ludziom. ;)) kocham ich.. x33 KOCHAMY. ;D

    Provehito In Altum.

    ~Ann.

    ps. Ev, a mi sie znowu gg je*ło. ;xx
    ja sie kiedyś z tym kompem .. no nie wiem, szału dostane. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. No super Marsi i organizacje tego typu pomagające ludziom zdobyć dom xD Jestem z nich dumna jak nigdy;) Śliczne Marsowe foteczki;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki sama bym se z nimi popracowała;) pozdrawiam wszystkich fanow 30STM:*



    Zuzik

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne foty xD Super ze sie w takie organizacje pakują xD
    Uwielbiam Ich <3
    Niech mi tez dom wybudują:P

    Pozdro :*:*:*

    OdpowiedzUsuń