sobota, 12 lipca 2008

;) ;)










Pozdrawiam! ;)

7 komentarzy:

  1. Swietne foty, szczegolnie podoba mi sie ta z Shannonem, jak ma ta smieszna mine, jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia fota najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarta fotka to jest to, co chciałam od zawsze zobaczyć. No, może nie do końca, ale to w pewnym stopniu zaspokaja moje... eee... marsowe potrzeby na chwilę obecną ;)
    Fotki jak zwykle piękne i jestem za nie very thankful.

    Provehito In Altum.

    Carmel

    P.S.: Mam pytanie-prośbę nie na temat trochę... Chciałabym wiedzieć, czy istnieje nagranie video lub audio, na którym ktokolwiek z członków 30STM mówi to słynne "Provehito In Altum". Chciałabym to usłyszeć :) Jeśli istnieje link do takiego video/audio, to prosiłabym, żebyś podała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie - bardzo dobre pytanie!
    ja nie słyszałam..ale poszukam, może znajdę :D jeśli ktoś znalazł to dołączę się do prośby Carmel :)

    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze, ósme i dziesiąte!
    Od razu mi lepiej (hahaha)
    Nie no żartuję, wszystkie fajne (tzn nie żartuję, bo tamte podobają mi się najbardziej ale wiadomo o co chodzi)

    Co do filmiku już pisałam wyżej - nie mam, nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ktos wie dlaczego Tomo ma zabandażowaną rękę?

    było parę wywiadów z "provehito in altum". to jest link do jednego z nich:
    http://www.youtube.com/watch?v=AIFlO3Twi0g

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za linka! Nie wiem czemu, nie widziałam tego nigdy w całości. Dziękuję raz jeszcze ;)

    Provehito In Altum.

    Carmel

    OdpowiedzUsuń