czwartek, 13 maja 2010

30 Seconds To Mars "THIS IS WAR"Teaser

9 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ale mnie to śmieszy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie nie!

    I WANT IT NOW!!



    CAN`T WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy-Heh x) Jaredowi odwala coraz bardziej.Mimo wszystko jestem ciekaw teledysku!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się!
    Ale też śmieszy mnie, bo pierwsze słowa jakie słyszę to : "What the fuck is that?" XD

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie nie smieszy.Jared ma naprawde fajne pomysly na teledyski,na siebie i na zespol!!Widac,ze muzyka i film to cale jego zycie i w bardzo ciekawy sposob te dwie pasje laczy poprzez videoclipy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moge sie doczekać az zobacze całość zapowiada sie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klip ma sie pojawic w czerwcu..

    OdpowiedzUsuń
  8. Good to know! A więc czekamy do czerwca! Na pewno warto :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Taa, się zobaczy co to za dzieło z tego bedzie o_O

    Polemizowałabym jedynie z oryginalnością teledysku, bo motywy wojny były już w mnóstwie klipów.
    Osobiście mój ulubiony to 'Wake me up when September ends' Green Day.
    Z resztą mam wrażenie, że kreatywność J. odnośnie teledysków skończyła się na ABL.

    I tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń