wtorek, 25 maja 2010

Mr.Nobody

Wiem,ze wszyscy dlugo czekaliscie na ten film!!
OTO ON:http://www.sendspace.com/file/4ch2bi
Link sprawdzilam osobiscie!!!!!
ENJOY!!!:)






PS: Na stronie http://thirtysecondstomars.thisisthehive.net/blog/?page_id=63 występ 30 STM w Krakowie został potwierdzony!

August 20, 2010 – Krakow, Poland
Coke Live Festival (Buy Tickets)

jak również na oficjalnym Twitterze zespołu:

30SECONDSTOMARS We're playing the Coke Live Festival in Poland on August 20th! Ticket info & our other tour dates here:http://ow.ly/1Pe7A #fb

SomeoneWhoCares

18 komentarzy:

  1. WRESZCIE!!!!!!!Kocham Cie MLL!!!!<33

    OdpowiedzUsuń
  2. wo ho !! XD dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki film juz sie pobiera !!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ten film jest po ang ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Film jest po angielsku, ale wtopione napisy rosyjskie...

    OdpowiedzUsuń
  6. co za szczęście, że po ang, a te ruskie napisy jakoś zniosę :D jeszcze raz dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo dziękuję MLL ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to bedzie kolejny zart :(( Ale MoonLight by nam tego nie zrobila:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sabina ja juz ten film mam i to jest calosc!!!Wielkie dzieki MoonLight i Ev :)!!!Dzien stal sie piekniejszy:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. JEDNO SLOWO:DZIEKI!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki za FILM!!! Wczoraj aż mało co zawału nie dostałam jak zobaczyłam potwierdzenie koncertu u nas na twiterze Marsów:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity film , aż się poryczałam hehe XD oby takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wiedzialam,ze MoonLight w koncu znajdzie ten link:)!!!Dziex

    OdpowiedzUsuń
  14. Film bardzo fajny!!!Polecam!!!Jest to kino na poziomie szkoda tylko,ze te amerykanskie gnioty przyslaniaja takie produkcje!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy-Kino amerykanskie tez jest dobre!Nie mowie,ze wszystkie filmy ale sa filmy warte obejrzenia!A MR.Nobody jest filmem ciezkim!Ale zgadzam sie,ze to kino na wysokim poziomie!!Mimo iz nie jestem wielkim fanem Jaco to zostalem mile zaskoczony!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki za link!Bardzo dlugo czekalam na ten film!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam mieszane uczucia co do filmu!!:)Nie moge powiedziec,ze mnie zawiodl czy tez oczarowal,ale jest utrzymany w dziwnym klimacie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. kurde przydałyby się polskie napisy , albo chociaż angielskie , bo wtedy będzie można przetłumaczyć na polski , nie to , że nie rozumiem co tam J gada po ang , rozumiem prawie wszystko , z wyjątkiem tego jak szybko gada hehe XD

    OdpowiedzUsuń