wtorek, 18 maja 2010

"This Is War" Teaser 2

10 komentarzy:

  1. Ja chce teledysk!!!!!!!!x)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to wygląda na kolejne amerykańskie mordobicie , tylko , że w wykonaniu 30STM .... sama już nie wiem , czy to będzie fajne heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomo w tych okularkach jest rozwalający ;P
    Ciekawe, którzy na końcu zginą... x)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haa tez sie zastanawiam czy zgina czy wyjda z tego calo.Ale skoro teledysk nawiazuje do sytuacji w USA(wojska w Afganistanie)to mysle,ze to bedzie klip z przeslaniem i raczej polegna =/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu mam takie durne wrażenie, że oglądam jakąś grę komputerową?! o_O

    OdpowiedzUsuń
  6. jak oni przez cały teledysk będą się jak dzieci z karabinkami uganiać to możemy się spodziewać najgorszego clipu w ich dorobku ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie badzcie tak negatywnie nastawieni!!Oni maja naprawde swietne teledyski!!Kazdy jest oryginalny!!Pokazcie mi drugi zespol ktory nagrywa takie swietne i wymyslne klipy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uważam że to i tak będzie dużo lepsze niż ten ich bajk maraton w k&q.

    OdpowiedzUsuń
  9. No a ja właśnie tego (patrz komentarz wyżej) nie jestem pewna.
    Z oryginalnością bym tu uważała, to nie pierwszy i nie ostatni teledysk, który zawiera motywy wojenne, o czym już z resztą wspominałam.

    OdpowiedzUsuń