sobota, 18 sierpnia 2007

Sesja z Jaredem :)

Cześć Wam..Hello:) Oto Sesja z Jaredem :)
Hot!!!!!!









Czy ktoś nie zamawiał czasem całej sesji z Jaredem? Tak mi się coś zdaję...:)

Oczywiście staram sie dostosowywać do Waszych próśb:) Myślę że idzie mi OK:)


Jeśli macie ochotę to zostawiam więcej Collage`ów:)

Pozdrawiam gorąco Echelonów!!!!!


Provehito In Altum :)

Jeszcze wpadłam na taki pomysł aby zamieścić kadry z Alexandra i Requiem...co Wy na to?
Sama je zapisywałam :)
OK, teraz moje przeróbki (lol) :)

6 komentarzy:

  1. fajna sesyjka i tapety zakosiłam wszystko :)

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Cię za umieszczenie tej sesji xD

    Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to ja ciebie prosila o nia wielkie dzieki za nie, jestes kochana :*:*:*:*:*:* wspaniala ta sesja :D:D:D:D:D: jeszcze raz dziekuje teraz to juz nie tylko lubie twojego bloga ale uwielbiam a nawet kocham bo widac ze prowadzisz go z prawdziwa pasja i zaangazowaniem nie lekcewazac przy tym blogowiczow a poza tym masz bardzo fajne te notki i codziennie inne w to mi graj oby tak dalej trzymam za ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale teraz widzę, że miałam niezłego farta mogąc tu pogrzebać ;]. Jesteś niesamowicie szalona i kreatywna [ja nie zrobiłabym tyle co ty tutaj przez rok]! Znalazłam tu wszystko czego mi trzeba. Dzięki za sesję i ciekawa jestem co jeszcze wymyślisz. . .

    eFan

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest boskie!!!!!!!!!! tzn Jared ;P
    kofffffana jesteś wielka ;*
    Agniecha

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie było łatwo dostać te foty, ale się udało na całe szczęście...cieszę się razem z wami jak jakaś wariatka po prostu :)
    POdrawiam!!!
    Provehito in Altum :)

    OdpowiedzUsuń