piątek, 10 sierpnia 2007

Tomo i Shannnon!!!

Jestem w lekkim szoku!!!Myslalam że to Jared zdobędzie wszystkie glosy a tu taki psikus :)...Ale to oznacza że doceniacie wszystkich w zespole...i bardzo dobrze, chociaż Jared tu dowodzi, reszta jest genialna, co by bylo bez nich...pewnie nigdy by nie bylo takiego cudownego zespolu jakim jest 30 STM!!!!!!!Pozdrawiam i jak zawsze zostawiam zdjęcia :)








Jesli jestes Fanem/Fanką 30 Seconds To Mars a jeszcze nie zaciągnąles/as się do ECHELONU klikaj w oficjalną stronkę zespolu (szukaj w linkach) i dolącz do milionów Echelonów....Ja już to dawno zrobilam :)
Pozdrawiam!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. hej tu aśka z lublina jestem fanka 30 s.t.m. od niedawna ale i tak bardzo kocham ten zespół ,wogóle to kocham rocka!!!!! Twój bloog jest super (i wcale się nie podlizuje i nie przesadzam tylko stwierdzam fakty) nigzdie nie znalazłam takich fajnych fotek i tapet.Jeśli chcesz napisać do mnie to zostawiam ci maila alexia8884@wp.pl i nr gg 2812350 PS mnie też podoba się ich druga płyta:)))) pisz dalej bo ja tu bede na pewno zaglądać pozdro buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. blog jest wporządku ;)
    fajnie, że jest dużo fot, których nigdzie indziej nie widziałam i są dobrej jakości a także podoba mi się, że wkońcu ktoś był na tyle łaskawy i napisał chociaż parę słów o Tomislavie ;P
    jak coś zdobędziesz to wrzuć coś jeszcze o nim- niech ten blog nie będzie za bardzo zdominowany przez Braci. no i możesz coś więcej dodać o tym nowym Kelleherze co zastąpił Matta Watchera bo ni w ząb nie kumam kto to jest ;P
    z góry thanx. pozdrawiam i trzymaj tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń