środa, 8 sierpnia 2007

Tapety

A to niespodzianka!!!Tapety jak tralala:) Zapraszam do klikania w nie i zapisywania:)














Blog jest denny? Ta osoba która oddala swój glos na 3 pozycje na liscie pewnie juz tu nie zagladnie,więc nie mam się co przejmować, w końcu sama zrobilam tą ankietę, a za wszelkie glosy bardzo Wam dziękuję :)...Chyba jednak sprawdzilam się jako bloggerka :P...No cóż...Nie mam nowinek...Lecz postaram się cos zdzialać...Na razie robię cos z tapetami, niektóre udalo mi się poprzeksztalcac na cos oryginalnego a niektóre zostawilam w stanie oryginalnym.Pozdrawiam Was Wszystkich...30 Seconds To Mars górą...To oni rządzą...Prawda? :P...Jak tam oczekiwania na "A Beautiful Lie"?, bo ja już nie mogę się doczekać tego klipu!!!!
Buźka!!!!
Niezlomna bloggerka: "Ewelina" - Nie spocznę na laurach i dalej będę prowadzić ten blogg...Liczę na wsparcie z Waszej strony...pomalu kończą mi się pomysly!!!!

7 komentarzy:

  1. Swietny blog, tapety jeszcze lepsze;p 30STM rzadzi!! U go Girl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za koment....Tapety takie sobie, sama coś próbowałam kombinować i takie cosik zrobiłam:P
    Pozdrawiam serdecznie elle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog, great pictures - I'm impressed! Don't understand one word, though... :)

    Echelon love!

    Provehito in altum

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że rządzą! Ja też już nie moge się doczekać nowego klipu :D fajne tapetki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I`m sorry Eve, but We`re in Poland, this is Polish web-side
    But 30 Seconds To Mars is the best rock group in all the world :P
    Thank You for coming to my blogg.
    I`m inwiting again:)
    Bye...See you..
    Eveline

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, Poland - I'm not too far away then, I'm sitting in Sweden :)

    Your blog is a permanent bookmark in my collection of 30STM links!

    Echelon love!

    Provehito in altum

    OdpowiedzUsuń
  7. Eve - Thank You very much for that!!!Are you want write to me on gg? Thi is my number: 5931683...
    See you :)
    Do you going to concert in London?
    I hope so...I must go for 30 STM!!!

    OdpowiedzUsuń