niedziela, 16 grudnia 2007

foty z 01-12-2007












Provehito In Altum :)

26 komentarzy:

  1. Wiecie co kochane? Mozillia ma jakiś problem z głosowaniem na fuse spróbujecie na innych przeglądarkach na pewno zadziała. Y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za rade :D
    tak myślałam, niektórzy mogą głosować a inni nie:D
    Teraz wszystko jest Jasne:D

    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello:)
    śliczny blog:)
    Jared jest super:D
    Pozdrawiam i zapraszam na moje blogi:
    www.ann-whiteangel.blog.onet.pl
    www.dark-ann.blog.onet.pl
    www.anneela.blog.onet.pl

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej!Czy mi się wydaje czy Marsi wygrywają w pojedynku? Bo jakby nie patrzeć to mają więcej głosów ale chyba ta skala procentowa nie działa. Czy mi się tylko zdaje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej wiecie co?! widziałam taki sam albo podobny kapelusz w H&M i mama powiedziała że chyba ocipiałam jak chce chodzić w męskim kapeluszu.I że wogóle do czego bede to nosić. A był fajowy ten kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym nosila taki kapelusz nawet do spania i do klopa..xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam identyczny kapelusz :P i wszystkim się podoba xD
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam też kapelusz, z H&M, zawalisty i poszukuje następnego, a Jaredowi zawaliscie w kapelusiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam kapelusz,ale nie z H&M ... Identiko jak Jaredowski :) heh...mam nadzieje,że Marsi dostaną jeszcze te 3 % i jutro ich zobaczymy w pojedynku z Kornem... no nic :)

    Provehito in Altum :*

    OdpowiedzUsuń
  10. luuuuuudzie głosujemy!
    przegrywają 1 % tzn 113655 głosami =)
    A w kapelusiku wygląda zajeb**cie =*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczęta do dzieła! Marsi muszą wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marsi wygrywają!

    OdpowiedzUsuń
  13. oby tak zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marsi napewno wygrają z Evanescence jak będziemy dalej głosować... ciekawe czy o połnocy juz podadzą wyniki :D Specjalnie wejdę po północy na kompa... Ale jak będą potem rywalizować w finale z Korn to dziewczyny musimy seryjnie codziennie i w kazdej wolnej chwili na kompie głosować :) Napiszcie do fanek na swoim gg i wyślijcie linka albo przekupcie brata lub siostrę aby w waszej nieobecności głosowali :D ja tak zrobię ! Musimy dac rade i pokazac, że na Marsach nam najbardziej zalezy i są najlepsi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=2794
    PODPISUJCIE PETYCJE O KONCERCIE 30STM W POLSCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jee teraz tlyko jeszcze musza wygrac z Korn ! głosujemy

    OdpowiedzUsuń
  17. http://fuse.tv/web/bestof2007/votes.php

    Yeah! Dzięki nam 30 Seconds To Mars są w finale i walczą do 21.12.07 z Korn. Jednak to nie uprawnia nas do olewania sprawy! Głosujemy codzniennie w każdej wolnej chwili na komputerze i wykorzystujemy przekupując siostry lub braci do głosowania Musimy udowodnić, że 30 Seconds To Mars są najlepszym rockowym zespołem! KAŻDY GŁOS SIĘ LICZY Marsi tak daleko zaszli, że szkoda byłoby gdyby w ostatniej rundzie przegrali...Przekaż to fanom na GG. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to się dzieje że Marsi przegrywają z Kornem? Tak być nie może! Y( Wiecie o tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właściwie to KoRn jest zbyt porządnym
    zespołem aby brać udział w takim daremnym konkursie... z takimi "gwiazdami", moim zdaniem jest tam tylko kilka zespołów zasługujących na uwagę, ale na pewno wśród tych lepszych zespołów nie znajduje się
    30 seconds to mars.
    Gdyż jest to zespół dla emo bądź napalonych dziewczyn. ^...
    W pewnym stopniu przypominają mi Green Day, który i tak trzyma wyższy poziom niż to coś czego nawet nie da się nazwać zespołem.

    OdpowiedzUsuń
  20. ^^30STM to nie emo. x/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej ludzie w niedziele 0 16:00 i poniedziałek o 17:00 na 4fun tv w pol sporty będzie występ Marsów z tej ostatniej gali!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam... hmmm wie ktoś jak dołączyć do Echelonu ? prosze o kontakt ; ) - nayks@vp.pl

    PROVEHITO IN ALTUM !

    głosujmy jak najczęściej ! [;

    OdpowiedzUsuń
  23. ludkowie gdzie te głosy? na szczęście już mi sie 'fjuz' odblokował... xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie co z głosowaniem ? Marsi przegrywają 161679 głosami :( wielkie kurde no... !
    GŁOSOWAĆ musimy jak najczęściej... -> posłałam linka znajomym, którzy w większości nawet nie wiedzą, że 30STM istnieje z namową na oddanie chociaż 1 głosu... w końcu zawsze coś... [;
    MARSI MUSZĄ WYGRAĆ !

    provehito in altum.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy ktorych znam na realu glosuja na Koran bo nie znaja 30stm xD. nieee!

    OdpowiedzUsuń
  26. Najnowsze zdjęcie Jareda ^^
    http://img86.imageshack.us/img86/1459/crashwinter0708jaredletpd4.jpg

    Też miałam problem z głosowaniem przez Mozillę, ale już wszystko jest OK. Fani 30STM muszą się sprężać, bo Marsi przegrywają (na szczęście) małą ilością procentów. Ja dodałam link do głosowania do swojego żurnala na Devie, głosują więc ode mnie ^^

    OdpowiedzUsuń