sobota, 15 grudnia 2007

Sesja z Jaredem






Provehito In Altum :)

15 komentarzy:

  1. na tym 2 zdjeciu Jared mi kogos lub cos przypomina tylko nie wiem co...od 2 dni na fuse gdy klikne na glosuj to nie zaglosuje tylko dalej pisze glosuj. cos jest nie tak z moim kompem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, powiem Wam że też mam problemy z głosowaniem/mój komp w miarę dobrze chodzi a mimo tego nie mogę zagłosować

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się z tymi włosami :(. ja też nie mogę zagłosować od 2 dni bo nie mogę zaznaczyć cały czas jest okno do głosowania i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem co jest, wszystkim sie psuje a mi dziala.... to raczej dobrze... postaram sie i nadrobie jakies 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 głosów, nie zartuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. omg...cos sie z tym glosowaniem porobilo!!!:( ja tez nie moge glosowac!!!:( ala i w ten sposob Evanescence wygra bo my nie mozemy glosowac...;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam ale przklne: CO ZA CH**E, JAK MOGĄ!!!! *zła *wsciekla*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholera nie można głosować. x/ Fuck! Ale jakby tego było mało słyszałam że premiera ABL przeniesiona została na 11.01.'08!!

    OdpowiedzUsuń
  8. OjjOjOj tez slyszałam o przeniesieniu premiery ABL... a głosować nie mogłam jak walczyli z Musa,a teraz mog ale tylko raz dziennie albo na dwa dni

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jedziemy an angielskich przeklenstwach to ok: Fuck them, they're fucking bitches, like cookie dick...xD ulżyło...ufffff

    OdpowiedzUsuń
  10. CENZURAAAAAAAA, ale mnie wzielo na pisanie......lol xDxDxDXDXD

    OdpowiedzUsuń
  11. Da się głosować tylko po kliknięciu na głos dla 30STM trzeba poczekać az sie załaduje informacja z podziękowaniem za oddanie głosu... czasem trzeba długo czekac :D

    OdpowiedzUsuń
  12. haha tylko gorzej jak mi sie ta informacja właśnie NIE wyświetla... (dzisiaj czekałam z 2 godziny);p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest niedziela, 16 grudzień, 10.57. Głosowanie nadal NIE DZIAŁA.

    OdpowiedzUsuń
  14. o, nie, popsuło mi sie tez.....ja chce VOTEOWAĆ, bede klikac w to gowienko az mi myszka wybuchnie

    OdpowiedzUsuń