piątek, 14 grudnia 2007

Shannon się farbnął :)


Shannon jako blondyn, wrócił do dawnego image`u? :D :)
Co o tym sądzicie :D
...................................................................................................
Hello wszystkim :)
Już jestem i przez cały weekend :)
Za Tydzień też będę aż do Nowego Roku :)
Cieszycie się że Marsi wygrali z Muse ?
Teraz poszukam nowych newsów :)
Dziękuję za komentarze i za to, że nawzajem informowaliście się o newsach :)
To się nazywa Prawdziwa Rodzina Echelońska:)
Pozdrawiam Wszystkich :)
............................................................................................
Jeśli chcecie aby Marsi przyjechali na koncert do Polski, podpisujcie się w tej petycji, możliwe że to coś da, nie wolno się poddawać - Koncert Marsów w Naszym Kraju zależy od Was :)
oto link
http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=2794

Tapetki :)


Uwaga: W najnowszym Bravo jest plakat 30 Seconds To Mars!!!
a wygląda on tak, tylko przycięło Matta ;(

30 komentarzy:

  1. Pierwszaaaa!!! Dla mnie to Shannon nie wygląda najgorzej, dobrze że już jesteś...tęskniliśmy :):). Marsi napisali na swojej stronce że to czas aby głosować jak wariaty, a że jestem chora i nie chodze do szkoły (jupi) to mam na to duzzzzzo czasu, POZDROWIONKA!!! DLA CAŁEJ RODZINKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie on się tam osobiście w tych blond włosach nie podoba. Ale zaraz zbeszta mnie Nenya, która mi to zdjęcie wysłała wczoraj i gotowa była mnie przez gygy zadusić na śmiertelną śmierć. I mówie bo pewnie Nenya powie ze Jared też miał takie włosy, to mówie ze jako blondyn Jr też mi sie nie podobał.
    Swoją drogą farbnął nie tylko włosy ale i brwi. Śmiesznie by wyglądał z czarnymi brwiami i blond włosami haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo yy Shannon wygląda tak... jak blondyn xD Genralnie przedtem wyglądał lepiej, ale teraz też jakoś ujdzie w tłumie.
    Plakcik oczywiście mam.. nawet dwa =) Nooo yy i trza głosować na Marsów bo przegrywają z Evanesence...

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie głosujemy Na Naszą kapelkę :D
    do dzieła
    :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nayra ! jak do ciebie przyjadę 28 to cię walnę :D Shannon wygląda bardzo ale to bardzo dobrze w tych włosach :D:D:D a Jared wyglądał w takich włosach jak...eee może przemilczę...on po prostu miał bardziej żółte :D a Shan ma tak...eee taki piasek sama nie wiem :) tak czy siak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NENYA NIE PASUJĄ MU TE WŁOSY I TYLE!! A 28 to my sie chyba pozabijamy i koniec z opowiadaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ejj no to yyy może by tak dać w notce zdjęcia Jareda jak był yy w "żółtych" włosach?? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. nayra byś nie pisała na animowym ciołku :D nie pozabijamy ale zapewne pobijemy..a co bedzie jak pojedziemy na łyżwy ho ho a opowiadanie sie nie skonczy...ono nie ma końca :D
    a shan wygląda si w tych włosach i nadal bede się co do tego upierać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej hej nie kłóćcie sie dziewczyny...
    :D
    Shann zawsze dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie twierdze że mu ŹLE w tych włosach. Mi sie po prostu nie podoba w tych włosach i tyle. Nenya nie używaj argumentu że Jared też takie miał bo na niego patrzeć nie mogłam w tych włosach jakie miał dajmy choćby w "Fight Clubie"
    Moim skromnym i nie ważnym głosem w tych włosach nie wygląda korzystnie tak jak jego brat nie wyglądał korzystnie.
    Oj co?! Pomyliły mi się kropki. I tak wszyscy wiedzą że to ja wiec sie czep cieciu malowany :P Bo ci łyżwe wbije hahaha :P

    OdpowiedzUsuń
  11. * Shann mi tam nie przeszkadza w jasnych piórkach (nawet możliwie to wygląda);p
    *już się nie nabiorę na bravo tym razem xD
    *nie mogę zagłosować na fuse ;( nie to ze tam jakieś cookies czy coś... strona za każdym razem mi sie zawiesza... ;/
    *haha kolejna petycja (niech bedzie) =)

    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  12. ty pizdencjo jedna :P ja ci wbije łyżwe w czubek głowy hahahaah
    hahah uwielbiam sie kłócić o pierdoły z nayra.
    ponownie powiem ze wyglada korzystnie , młodziej hahah choc niektorzy twierdza ze odwrotnie. i kiedys to oni obaj mieli takie włosy !
    i sama jestes cieć malowny....
    chciałam zauwazyc ze rozbimy syf Eweli na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. heheheh... a mi się tam podobał Jared z blond włosami :D
    Ale Shannon...moim zdaniem nie wygląda tragicznie, ale jednak z czarnymi piórami mu lepiej :D
    aaa...nie robicie syfu..bez przesady, czasami wychodzą ciekawe dialogi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewelka sory bardzo.
    Jesu Nenya on mi się nie musi podobać. Nie musi podobać sie każdemu. Mi się po prostu faceci w FARBOWAYCH blond włosach nie podobaja i tyle. Jakby Jared miał takie włosy też by mi się nie podobały. Nie posądzaj mnie o subiektywizm bo wiesz ze wole jak kolo ma ciemne włosy, chyba ze z NATURY ma jasne jak mój młodszy.HA koniec tematu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ej....miszczu ale ty chyba czujesz ze ja to wszystko wiesz...tak dla jajców :D dla rozerwania się :D z mega ironią...bo ja 60% tego co mówię to to na powaznie nie jest... :)
    koniec tematu kazdy wie swoje a Ewela ma duzo komentów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha... pobijemy rekord dziewczyny:D
    Nenya i Nayra....
    Wymiatacie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. HAhahaha!!! Tą fotke na samym dole, gdzie w bravo ucieli Matt'a to ode mniee :D:D:D:D:D....xD

    OdpowiedzUsuń
  18. ps: a pewnie abl to bedzie po swietach, moge sie zalozyc

    OdpowiedzUsuń
  19. tu nie ma sie co zakladać bo będzie... xD

    OdpowiedzUsuń
  20. tak, ale chcialam powiedziec ze po swietach WIELKANOCNYCH xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Po wielkanocy?? heheh całkiem możliwe:D
    Już nic mnie nie zdziwi
    O tam Emilko...pożyczyłam Twoją fotke:D:D
    hehehe:)
    Sorrka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaa to zmienia postać rzeczy... xD ale teraz w sumie to już sie można spodziewać chyba wszystkiego... ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. za co sorka, jestem zaszczycona... :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wam mówię żadnego teledyku nie będzie... :) generlanie zamiast robić teledysk do starej płyty :O mogliby nagrać do jasnej ciasnej :P nową płytę i wszyscy byliby szczęśliwi...a robić fanów w bambuko i tak sobie datę przekładać.

    OdpowiedzUsuń
  25. już to gdzieś mówiłam ale osobiście wydaje mi się ze ten teledysk nie został jeszcze zrobiony xD btw to by była chyba już 6 zmiana daty premiery... ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już nie wiem co oni sobie myślą :(
    przekładanie premiery??? mogliby wypuścić ten teledysk ale tak żeby wszystkich zaskoczyć....a oni dają jakieś lipne daty ....niech lepiej siedzą cicho...Fani jeszcze nerwicy sie przez to nabawią :P

    :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ee... nowa plyta ma byc pod koniec 2008 roku,
    ps: a mnei sie ręce telepią

    OdpowiedzUsuń
  28. jedno słowo : soon :P

    OdpowiedzUsuń