piątek, 28 grudnia 2007

Robertson Boulevard (22.12.07)






Jared dalej sobie spaceruje a fot z imprezy urodzinowej jak nie było tak nie ma :( ale mam nadzieje że dziś się ukażą:D Poszukam :)

No i jest kolejne głosowanie :D
http://www.virginmedia.com/music/awards2007

w kategoriach:
Best Video
Marsi z The Kill kontra Girls Aloud: Sexy! No No No
30 STM na razie przegrywają :(
32.81% do 34.50%

Most Fanciable Male
Jared Leto ma tylko 13.18% :(
niejaki
Dougie Poynter ma 40.51% ;(

Pomóżmy im zwyciężyć po raz kolejny :D
Vote!!! Vote!!! Vote!!! :) :) :) :)

Dziękuję za cynk:D :)

Provehito In Altum :)

9 komentarzy:

  1. Nie ma to jak spacerek dla zdrowia...
    Przystojniak a na tle moje ukochane BMW:D lepiej nie może być;d
    a co do fotek z urodzin 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku impreze miał 29 bo połączył urodziny i nowy rok w jedno :)

    http://jaredleto-gallery.own.cz/displayimage.php?album=116&pos=1

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu:( może w tym roku też tak będzie :( oj...co za pech :( :(
    ale szukać nie przestane:D
    Buźka Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze jedno głosowanie :)

    http://www.virginmedia.com/music/awards2007

    w kategoriach:
    Best Video Most Fanciable Male

    OdpowiedzUsuń
  5. a dlaczego by w PL nie zrobił sowich urodzin? :D Fajnie by było :P

    A co do fot Dżareda...hymmm... wiem,ze to taki styl,ale mógłby się jakoś porządniej ubrać :P Zaraz mu ten kapelusik spadnie :P

    Kurcze..u niego ciepła a u nas? mróz.....brr...:P

    Pozdrawiam :)

    PS.Moje życzenia były lepsze:P hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie napisałam rozpaczliwą prośbę na jutiubie (dokładniej na The Kil, ale jeszcze skopiuję na inne teledyski):) o głosy na nasz ukochany zespół!
    Może to coś pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  7. uhhh głosujemy, głosujemy... Dałam kuzynowi złotówke żeby wszędzie na nich głosował... no cóż... dobrze że został wychowany w duchu pogoni za pieniędzmi, bo się zgodził =) A to BMW to naszego Jareda czy co? bo na tym jednym zdjęciu tak wygląda troche jakby do niego szedł... AaA no i dziękuję za głosy na moje zyczenia=) no yy jeden głos jest mój bo z ciekawosci na siebie zagłosowałam ale zaraz zmienię ten głos i dam szanse innym...
    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  8. Na głosujemy głosujemy :) Ja od niedawna w grupie fanów 30 STM .. i żałuje, że wcześniej ich nie słyszałam :) moja kumpelka też już zagłosowała :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jared na spacerku:D Chętnie bym pospacerowała z nim:P fotki śliczne jak zawsze wkoncu z JaredemPozdero dla wszystkich:D

    OdpowiedzUsuń