wtorek, 14 maja 2013

Love, Lust, Faith And Dreams - wywiad




Miłość, pożądanie, wiara i marzenia.

Pożądanie – możesz pożądać kogoś, czegoś dla życia, dla siebie, ale myślę że cały ten świat pracuje w wieloraki sposób. Bardzo lubię tytuł albumu bo to jest dla mnie osobiste, kiedy myślę o tych wszystkich rzeczach , nawet jeśli wypowiadam te wszystkie słowa, mam bardzo osobiste związki z historiami z życia które wychodzą z umysłu.
Nagrywanie trwało 3 lata po całym świecie. Nagrywałem we Francji , Niemczech, Azji i w Indiach, to było takie pierwsze doświadczenie które działo się w Indiach przez kilka tygodni, nagrywałem na zewnątrz, na klifie podczas wschodzącego słońca patrząc na niebieskie miasto. Wiele nowych instrumentów, w rodzaju nietradycyjnych, rockowe elementy, pogodowe, orkiestralne, kompozycje symfoniczne. Nagrywałem z indyjskimi wokalistami. Chodziło o dostanie się na miejsce w których drzwi musiały być otwarte, to był czas na odrodzenie.
Myślałem że to byłoby niesamowite, możliwość by wysłać piosenkę w przestrzeń kosmiczną podczas premiery nowej piosenki z nowego albumu, może nie chodziło tylko o piosenkę, ale o rozpoczęcie nowego rozdziału w naszym życiu. Ta nowa trasa, nowy album, te nowe piosenki, nowe wideo, to nowe życie by świętować śpiewając część naszej pracy, by być  na nowym terytorium. Ludzie proszą o nową przestrzeń odnoście nazwy zespołu, ale to nie chodzi o przestrzeń, ale o przekraczanie nowych granic, o ludzkim potencjale odnoście marzeniach. To bardziej mnie interesuje niż jakiś tam element science – fiction . 

pod koniec wywiadu Jared mówił o okładce płyty, i że użył prac Damiena w wideo ... 



( mogły wkraść się pewne błędy, podczas tłumaczenia, przepraszam za końcówkę) - pozdrawiam
 ~ Ev~




**********************************************************
 At Q87.7 Chicago - 09.05.2013







***********************************************************
************************************************************
***********************************************************
'Church of Mars' - Philadelphia - 13.05.2013





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz