środa, 19 marca 2008

Attack na 30STM!!!!!

Słuchajcie Wszyscy!!!
Każdy kto ma profil na myspace!!
Od dziś rozpoczynamy natarcie na profil myspace 30 Seconds To Mars!
W komentarzach piszemy taką wiadomość:

Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!
Come to Poland!

Tyle styka?:D

Myspace 30STM
http://profile.myspace.com/thirtysecondstomars

Pamiętajcie...wpisujemy się raz dziennie o 20:00
30STM musimy mieć w friends`ach..inaczej nic z tego :P

Od dziś aż do skutku - nasza godzina W to 20:00 wieczór!!!
Liczę na wstawiennictwo!!!

Ci, którzy nie mają konta - wbijajcie tu i rejestrujcie sie xD
http://www.myspace.com

Provehito In Altum

28 komentarzy:

  1. Wiesz... Mam wrażenie ze to wszystko jest troche naciagane.
    Po pierwsze nie sądze że jest to prawdziwy profil Jareda na myspace, po drugie nie sądze żeby takie coś odniosło jakikolwiek skutek, bo nawet JEŚLI jest to jego profil to oni i tak wiedzą że my na nich czekamy i chemy żeby u nas zagrali więc takie pisanie jak dla mnie jest bezsensu. Zresztą kurcze troche to sorry że to pisze ale żałosne.
    Mam nadzieje ze uszanujecie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko...nie mam do Ciebie pretensji...nie chcesz to nie ale nie o profil Jareda mi chodzi..w ogóle o profil Jareda...
    nie wspominałam nic o jego profilu więc nie wiem czemu z nim wyskoczyłaś/czy wyskoczyłeś....

    Boże..mam dziś zły humor......


    chyba nadszedł czas na zmiany...

    na rzucenie tego wszystkiego w cholere

    jak nawet Wy nie macie zamiaru nic robić to ja tym bardziej

    czy to odniesie skutek czy nie


    dobra


    Wasza wola...

    nikogo nie zmuszam

    pomysł nie wyszedł ode mnie










    goodbye 4ever

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorrka, nie doczytałam na moje ślepawe oko było tam za dużo Come to Poland.
    I wiem że to jest ich rzeczywisty profil, ale nie sądze ze to odniesie jakiś skutek po takiej ilości petycji jakie były do nich pisane w związku z przylotem do nas. Jakby chcieli to by przylecieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tam próbuje!!!
    jeżeli bym tak wszystko taktowała to po co w ogóle się o cokolwiek starać!!! jeżeli nie przyjadą to trudno ale niech wiedzą że robimy wszystko aby tak było!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. done.

    wydaje mi sie, ze to skutku nie odniesie i jest troche glupiutke, ale nie szkodzi sprobowac ;-)

    www.myspace.com/wannabeemogirl

    /mag aka precious :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam uważam, że to bardzo dobry pomysł - dlaczego od razu zakładać, że nic z tego nie wyjdzie? Z takim podejściem to w życiu nie sprowadzimy Marsów, bo "to na pewno nie wypali". A Myspace - miejsce ogólnodostępne - jest wręcz idealne na taką propagandę :P No i to dobry sposób na rozszerzenie znajomości w gronie polskich fanów 30STM :P

    Może się nawet załapię ^^
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out
    Get out

    OdpowiedzUsuń
  8. Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    Come to Afganistan
    WE NEED PEOPLE LIKE YOU
    KOFFAMY :*

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahahahhaahahahahahahah
    I love You :)


    poprawiacie mi humor...dzieki że jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rety, myślicie, że Marsi na spam polecą? ;/ jak chcecie ich odstraszać, to spamujcie, ale potem nie miejcie pretensji do nikogo, że nie przyjadą. Poza tym to, czy przyjadą do Poland nie zależy od ich 'widzimisię', tylko, JAK JARED ZAZNACZYŁ W KTÓRYMŚ wywiadzie od tego, czy polski rząd ich zaprosi. Dodał, że zagraliby nawet ZA DARMO, byleby zaproszenie dostali. Błagam zlitujcie się i nie róbcie Polsce większej wiochy ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wierze,że wkońcu przyjadą. Prędzej czy później... i Ci co nie wierzą to sie zdziwią xD i nie patrzmy na tych którzy są anty i róbmy swoje xD bo anóż nam się uda;p;p żeby nie było,ja nikogo nie obrażam i na nikogo się nie wściekam,bo każdy ma prawo do własnego zdania i gratuluje,że jest odważny i to mówi xD



    iłołupek^^

    OdpowiedzUsuń
  12. A i jeszcze jedno;p FUCK THE NON-BELIEVERS!!!!!!!!:*:*:*



    iłołupek^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam,że to nie jest jakaś tam tania sztuczka i wyłącznie spamowanie. Bezsensownym spamowaniem jest wypisywanie "add me, add me" or "check out...". Tak, to może wkurzyć lub też zniechęcić marsów... no ale jak myślicie, dlaczego powstał song "Attack"? Uważam, że marsi chcieli nam przekazać trochę swojej energii, a zwłaszcza to, żebyśmy się nie poddawali gdy nas coś, mówiąc kolokwialnie, dobija. Dlatego dosyć dobrym pomysłem jest wzięcie inicjatywy w swoje ręce (tutaj echelon xD) i pokazanie, że tak łatwo nie zrezygnujemy. Owszem Jared w którymś wywiadzie powiedział, że nie dostał zaproszenia od naszego rządu... no ale, jeśli nie my Polacy/Polki za to się nie zabierzemy to z pewnością wyręczą nas Francuzi, Niemcy itd. którzy i tak z pewną łatwością organizują koncerty. To taki krótki mój wywód.
    rinkateka to sobie napisała.
    (www.buddhaformary.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. �atwo nazeka�ze Marsi nie przyje�dzaj� do Polski ale tr�dniej sie wzi��� i spr�bowac czegokolwiek.. (do niekt�rych)

    Ja jestem definitywnie zaaaa... :D

    Provehitum in altum...
    Mysza

    OdpowiedzUsuń
  15. Jenyyyyy............litości...

    Ja jestem za...liczę na to że się uda....
    "Nie róbcie wiochy"???

    Jak chcesz, to nie wpisuj się , ale nie mów innym co mają robić - ja tylko rzuciłam hasło - kto się przyłączy - tego sprawa...i nie miejcie mi za złe że coś próbuję robić...bez Was nic nie ma sensu - razem możemy coś zdziałać...jeśli się nie uda - trudno - ale zawsze jest warto próbować -- od tego świat nie zginie...

    To tyle z mojej strony...

    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  16. Krakowa od razu nie zbudowano! takie małe przysłowie a jak dużo znaczy i tak samo jest z Marsami im wiecej starań i wysiłku tym wieksze rezultaty jak będziemy ukazywac Marsom ze bardzo zależy nam na ich przyjezdzie to może zapali im sie czerwona lampeczka i stwierdza ze tak pragniemy ich przyjazdu do Polski ze musza zrobic wszystko aby uszczesliwic Polskich fanow ( nie wiem co Wy czytajacy o tym myslicie ale jakos mnie to mało interesuje po prostu takie jest moje zdanie i popieram w 10000000% i jeszcze wiecej osobe która wpadla na ten pomysł szacuneczek dla niej!!!!!)wiec jak dla mnie NADZIEJA UMIERA OSTATNIA!!!!!!!!!!!
    lecz czasami trzeba jej dopomuc
    to jest moje zdanie ale kazdy moze miec inne wiec goraco pozdrawiam ECHELONKI

    OdpowiedzUsuń
  17. ja napislam o tym na moim profilnu na DeviantArt, tam tez jest echelon i duzo polakow, a potem napisze jeszcze o tym po angielsku, zeby echeloni zza granicy nam pomogli... i tak sie nudze w chalupie xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Myśle że to jest świetny pomysł, niech Marsi zobaczą ilu mają fanów w Polsce...i nie tylko zresztą;) Jak najbardziej przyłączę się do tej świetnej akcji
    Attack!!!
    Attack!!!
    Attack!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. wiecie co... to bardzo dobry pomysł!!! tylko ja bym zmniejszyła iliśc tych COME TO POLAND bo już cos takiego widziałam i to jest trochę wkurzające jak trzeba pół godziny przewijac żeby zobaczyć nastepny komentarz... ja bym proponowała żeby pod czymś takim podpisało się duuużo ludzi a niekoniecznie było tych napisów od cholery ale od jednej osoby, więc apeluje do fanów: rejestrujcie się/logujcie się i piszcie!!! a i jeszcze jedno... to jest prawdziwy profil 30STM na MySpace... tak dla niedowiarków...chociaż może nie zawsze chłopacy tam piszą, nie wiem nawet kto się tym zajmuje ale to nie jest żadna ściema! ;)
    pozdro dla wszystkich i dla autorki bloga (p.s. i nie irytuj sie tak jak Ci ktoś coś wkurzającego napisze...;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. nie irytuję się..po prostu tracę cierpliwość w niektórych momentach...

    Jestem bardzo nerwową osobą i łatwo wyprowadzić mnie z równowagi więc uwaga na mnie...hahaha :D

    Narka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.filmweb.pl/topic/816633/Kolejna+akcja+30+seconds+to+mars+In+Poland++D.html?page=1
    :/ widac ze większości osobom ta akcja sie nie podoba :/
    ja jestem jak najbardziej za i komenta juz napisałam :):)
    Pozdrawiam i mam nadzieje ze coś to da :*:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. To moja wina...:D:D
    Ja to wymyśliłam z Destiny.....ale jaja
    taka afera przeze mnie....hahaha
    nie wiedziałam że zrobię takie zamieszanie przez 1 rzucone hasło...
    hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziwi mnie trochę, że niektórzy traktują tę akcję tak "osobiście", w sensie osobistego upokorzenia, jeśli ktoś nie zgodzi się ze mną. Istna batalia, a przecież zamiarzenie było pozytywne i dla ogólnego dobra. Cóż, jeśli ktoś poprzeć nie chce, to się go nie zmusi. Na tym polega całe piękno wolnej woli.

    OdpowiedzUsuń
  24. Vienne - dziękuję - Twoje słowa są piękne,święte i mądre...!!!!
    Niech Moc 30STM będzie z Wami Wszystkimi!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wime dlaczego niektorzy uwazaja ze to cos zlego, przeczytalam komentow kilka osob na innych stronach o twojwj akcji ewela, i pisali ze 30stm pomysli se ze polacy to stado idiotow - tylko dlaczego mieli by tak pomyslec, marsi graja tyle let i ani razu nie byli w naszym kraju, wiec mamy powody zeby uzadzac taka akcje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. witam!
    czytałam te texty na filmweb i stwierdzam że jedna osoba (krytykująca ten pomysł) na zdrowo napieprzone, bez urazy i za przeproszeniem... aż mi sie nie chciało pisac ze jak jej się nudzi i nie podoba to może nie wchodzić na to forum, badź na ten temat... bo to idiotyczne kłócic sie z wszystkimi dookoła... i tak ludzi nie przekona że to zły pomysł (jej zdaniem)... :0
    pozdro
    a i na przyszłość.. nie róbcie tak! ;););)
    jeszcze raz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przed akcjami na przyszłość proponuję jakieś konsultacje społeczne... choć po tym co się działo na film web to ludzie w nerwach zmieszają z błotem każdego kto ma inne zdanie i konsensusu można nie osiągnąć
    trzeba też pamiętać że mamy wolność słowa i żadna osoba czy grupa nie powinna naciskać w sprawach typu mam coś napisać czy nie
    ale tu wracam do pierwszego wniosku wolność słowa tak ale niech to się odbywa w sposób akceptowalny przez większość (demokracja jest niedoskonała ale nic lepszego nie wymyślono) bo dotyczy to spraw na których zależy wszystkim którzy słuchają 30STM

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęli topik na filmweb przynajmniej już nikt się nie dowie na jakim poziomie potrafią toczyć dyskusje ///// żenada

    OdpowiedzUsuń