środa, 12 marca 2008

Laserem w oczy!

Jak wiecie, Jared uderzył "fana" mikrofonem podczas koncertu....ale, ale...nie bez powodu!
Ten rzekomy "fan" jak się okazało, zaświecił w oczy Jareda laserem, potem próbował ściągnąć go w dół...Przypatrzcie się dokładnie...(niestety pseudo fani) są na tym świecie ;/
http://pl.youtube.com/watch?v=wKbWSeQ4kfM&NR=1

MoonLightLeto - thanks :)

.......................................................................................................................................

Głosujemy na 30 STM
http://promo.emapnetwork.com/cgi-bin/kerrang/100bestrockbands/vote.pl?id=1

Dżongolinka - dziękuje :) również pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. Po kiego tacy ludzie pchają się na koncert?! Zachowanie Jareda nie jest godne pochwały, ale myślę, że też bym się nieźle wkurzyła, a wtedy nie ręczę za siebie :/ Przynajmniej jest uzasadnienie, a antyfani mają przestrogę na przyszłość :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ^%^%$^%$^&^*&^*&^*&^^$%^

    Ja bym temu komus tak je** ze szok -.-'
    GO GO GO JARED !
    ;D Dobrze mu/jej zrobil.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pl.youtube.com/watch?v=Rs9XN-NBVzw&feature=related
    wiesz moze o co chodzi w tym video bo ja sie domyślam ale nie jestm pewna jakbys mogła mi odpowiedzieć byłabym wdzięczna :):)
    a tak po za tym to sie nie dziwie tego co zrobił Jared jestem nawet z niego dumna ostry z niego facet :D
    Super blogas Hugs and Kiss :*:*:

    OdpowiedzUsuń
  4. tak bravo jared! kurde ku* antyfani.. zamiast isc na koncert jakiejs "swojej" kapeli wydaja kase, zeby swiecic ludziom po oczach.. shannon pilnuj brata! pzdr dla wszystkich(antyfanow tez..) (cześć Siostra. rozpieprzylo mi sie gg to w razie jakby co -12085613 to ten nowy nr..to pa;*)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość ze świecił jakimś tam laserkiem po oczach to zauważyliście ze ten schiznienty fan zaczoł ciągnąc Jarda za włosy no i nie pomijając faktu ze ciągnoł w dół no fakt nie pochwalam Jareda za to że uderzył. ALE JAK ZASŁUŻYŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!to nie widzę żadnych przeszkód
    pozdrawiam MARSIKÓW Werka

    OdpowiedzUsuń
  6. no słusznie mu przyłożył, dobrze że mikrofon nie ucierpiał;-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiedziałam, że go tak ooo nie uderzył, bo on nie bije ludzi z byle powodu (chyba). Pozdrówka xD.... :D:D:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się coś nie podoba to przez łeb i do przodu! Popieram Jareda, niektórych trzeba uczyć szacunku (chociaż osobiście za przemocą nie jestem).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawiązując do tego filmiku:
    http://pl.youtube.com/watch?v=Rs9XN-NBVzw&feature=related
    Myślę że Jared wkurzył się kiedy zobaczył jak ta dziewczyna rozmawiała przez telefon podczas tego koncertu...
    W sumie nie dziwie się mu ...
    Takim zachowaniem się podczas koncertu 30 STM wyraża się tylko brak szacunku do artysty...Ta dziewczyna śmiała gadać z kimś przez komórkę zamiast wgapiać się w Jareda i zespół jak w Bogów...:D:D:D

    mam racje?

    OdpowiedzUsuń
  10. racja po co przychodzi na koncert jak się nudzi, to nie miejsce na pogaduchy i to na oczach kogoś kto właśnie występuje,nawet jesli zdaje komuś relację co możliwe to błąd bo są miejcsa czy sytuacje gdzie telefonu się nie używa

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem że jesteście beznadziejnie zakochane w tym facecie ale to nie był laser tylko lampa od aparatu, byłam na tym koncercie i wiem jak było ale gratuluje że go tak dzielnie bronicie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro stałaś na tyle blisko, aby to zauważyć, to Ci zazdroszczę. Chciałabym przypomnieć Ci, że nie wszyscy byliśmy na tym koncercie i bazujemy tylko na takich materiałach, jakie są dostępne w internecie. Równie dobrze mógł to być laser, ludziom różne rzeczy strzelają do głowy.
    I proszę, nie wmawiaj mi na siłę, że kocham Jareda.

    OdpowiedzUsuń
  13. wiecie co , ja tez mysle ze to laser...lampa od aparatu napewno nie ma koloru czerwonego :) heheeheheh wiec chyba wszystko jasne prawda???

    OdpowiedzUsuń