poniedziałek, 10 marca 2008

Różne


Marsowa ściana Desert :)
....................................................................................
interview, France. 2/2/08








.....................................................................................................
Inne















Pozdrawiam :)

Crazy Videos...Powspominacie ze mną? ...:D
http://pl.youtube.com/watch?v=6G5UH7mYCE0&feature=related

http://pl.youtube.com/watch?v=-vvdl1i_ZjM&feature=related

http://pl.youtube.com/watch?v=8jTiAdkFXTw&feature=related

Komiks z poczuciem humoru
O tym, jak powstawał klip do ABL

11 komentarzy:

  1. Super są te ostatnie posty, tak trzymaj :D
    Nie nadążam z oglądaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..chyba dokładnie w tym samym czasie przeglądałyśmy te fotki na buzznecie i w podobnym czasie je zamieściłyśmy, ja zapodałam niektóre fotki na moim forum z kafeterii;-))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. komiks jest BOSKI :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyrabany ten komiks... lałam jak go czytałam^^
    pozdr;d

    OdpowiedzUsuń
  5. haha ten komiks wymiata:P
    polewka....
    Mysza

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki supcio motorek ma Shannon:D
    Też taki chce;)
    ciekawe czy ta młoda wiekiem fanka przyszła z własnej woli na ich koncert czy starsza siostra ją zawlokła;P
    No i komiks...nie trzeba słów:D
    Och...kocham ten blog!!!! cały czas coś ciekawego!!! gratuluje autorce!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ten komiks mam od jakiegoś czasu w favach na deviantarcie xDD a zdjęcia jak zwykle git =D=D

    OdpowiedzUsuń
  8. wiecie, ale charakterystyki głównych bohaterów zostały oddane po prostu BEZCENNIE :p Ten ekstrawertyczny Jared, próbujący go przytemperować Shannon i wrażliwy, słodki Tomo- tak ich sobie wyobrażam xD
    dziongolinka

    OdpowiedzUsuń
  9. a skad ten plakat Kerrang bo ja go chceee

    OdpowiedzUsuń
  10. Plakat jest własnością Desert...Dziewczyna ma szczęście...:D:D:D
    Pozazdrościć

    Provehito In Altum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ten plakat z Kerranga .

    Za granica mieszkam ;p

    OdpowiedzUsuń