piątek, 12 października 2007

Attack - hide messages (ukryte przesłania)

















30 Seconds To Mars 8 stycznia 2008 roku zagrają koncert w Paryżu(Francja)

Bilety można znaleźć na tej stronce:


Premiera A Beautiful Lie - no właśnie, najprawdopodobniej info na ten temat było fałszywe, czas premiery jest na dzień dzisiejszy nieznany...cierpliwości, kiedyś na pewno się pojawi :)
.....................................................................................................
30 Seconds To Mars nie reprezentują żadnego EMO!!!
Grają alternatywnego rocka!!! Zapamiętajcie i nie wierzcie takim gazetom jak "Bravo" itp
......................................................................................................

Tapety stworzone przez Monię :)


Provehito In Altum

11 komentarzy:

  1. Mógłby ktoś przetłumaczyć co oznaczają poszczególne przesłania z każdej klatki filmu? Ja niestety nie znam angielskiego od dziecka uczę się niemieckiego. =(

    OdpowiedzUsuń
  2. tapeta z shanem ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. achh, cudowny blog :D czesto tu wpadam, ale mialam problemy z netem, wiec wczesniej nie komnetowalam :)

    Szkoda, ze nie bylo jeszcze premiery ABL :/ no, ale trezba czekac :D
    powodzenia w prowadzeniu bloga zycze;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oki ja przetłumacze
    1 - A Beautiful Lie - Piękne kłamstwo
    2 - Love - Miłość
    3 - Yes This is(nie jestem pewna ale chyba to jest napisane) - Tak, to jest
    4 - Cult - kult
    5 - Attack - atak
    6 - znaki Marsów
    7 - Sick - Choroba
    8 - XXX Hole - dziura
    9 - Give - Dawać
    10 - It`s none of Your Fucking Busines - to nie Twój P***** interes
    11 - Kolejny symbol Marsów
    12 - Echelon we
    13 - Love You - 12 + 13 = Echelon we love you - Echelon - Kochamy Was
    14 nie do końca czytelna - sami zinterpretujcie
    15 - Fame - sława

    To na Tyle, w razie pytań piszcie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie jestes!!! super tapetki, ale gdzie jest detektyw? znow na wakacjach? a twoj chaptery? ogladaliscie dzis o 19.00 rockowanie w 4fun.tv?!
    from yesterday na 1 miejscu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odnosnie Matta, myslalam ze odszedl on od chlopakow bo mial za malo czasu dla rodziny czy cos takiego przynajmniej takie rzeczy czytalam a tym czasem na tym blogu o nim co masz w linkach po prawej stronie przeczytalam ze jest on teraz w innym zespole a wiec wychodzi na to ze miedzy nim a chlopakami cos chyba zaszlo czy cos bo niby czemu ich zostawil jestesm zalamana i przygnebiona ta wiadomoscia :( A tak wogole to dobrze ze juz jestes bo steskinlam sie za taoba i twoimi notkami :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc widze ze chyba nie ma co liczyc na to ze przetlumaczysz te wywiady z tego radia :( chyba wiesz o co mi chodzi trzymajcie sie

    OdpowiedzUsuń
  8. suer to wykombinowane jak ogladalam teledysk to widzaial a\ze cos tam jest ale teraz juz wiem na pewno co to znaczy tylko pierwszy raz widze ten drugi znak marsow

    OdpowiedzUsuń
  9. NIe smutaj - napisałam o co mniej więcej chodzi w wywiadzie w komentach do następnego postu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie Echelonie ! Nie pojawiła się tu jedna klatka. ..był na niej napis lucifer. ..choć jestem z Marsami juz kilka lat dopiero niedawno to odkryłam. Moim zdaniem przekaz podprogowy jest trochę z ich strony nie fair. Osobiście jestem wierząca. I nie. Nie ma to teraz wpływu na moja miłość do zespołu i muzyki. Ale ok wiem ten post jest już stary ale. ..gdyby ktoś mi odpowiedział co o tym uważa to czula bym wsparcie
    Pozdrawiam
    PS. To mój tata (wiedząc że słucham marsow) powiedział mi o tym i pokazał. A że jest jeszcze bardziej religijny to teraz mam z nim problem. Jak stanąć w obronie zespołu? !

    OdpowiedzUsuń