niedziela, 21 października 2007

Bannery, Kolaże, fotki :)

Kerrang Awards

Avril Lavigne&Jared



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Kolaze







.......................................................................................................

Hej :)
Już dziś chapter nr 16...na razie ostatni :)
A więc Marsi nie wygrali żadnych nagród we wcześniejszych imprezach...
Nadzieja jest zawsze w Ema 2007 w Monachium:)
Pozostaje nam tylko głosować i 3mać za nich kciuki:)
Rozdanie nagród już 1 listopada :)













.......................................................................................................
Chapter 16

Okazało się, że w tym samym hotelu, w którym zatrzymali się Marsi na czas choroby Tomo, mieszkają również członkowie zespołu Yellowcard.
Jared zetknął się z jednym z nich w korytarzu, był jakby nieobecny więc nie patrzył przed siebie.
Sean, bo tak miał na imie Skrzypek z zespołu, przeprosił Jareda za szturchnięcie i skierował się w stronę barku. Jared wpakował się do swego pokoju i poległ na łóżku.
Sean pomylił pokoje, nie pukając wszedł do Jareda trzymając skrzynkę browarów dla swoich kolegów z bandu. Jared otworzył oczy, zaczął coś mówić, ale Sean nie słuchał tylko zaproponował wokaliście Marsów wspólną imprezke.

Sean: Słuchaj, widzę że jesteś przygnębiony, może dołączysz do nas, w pokoju obok czekają na mnie, i na browary rzecz jasna, zagramy w karty czy coś w tym stylu? Co Ty na to?
Jared: Dziwne, nie znamy się chyba, a Ty proponujesz mi rozkręt? No OK czemu nie, i tak nie mam nic lepszego do roboty...tylko wezmę prysznic i zaraz do Was wpadam...
Sean: Ok, więc czekamy na Ciebie, a tak a propo podoba mi się Wasza muza!!!
Jared: Zaraz...Jesteś z jakiegoś zespołu?
Sean: No baa...z Yellowcard..nie słyszałeś o Nas?
Jared: Yellowcard? Serio? No jasne że słyszałem...Nasz Manager coś wspominał o Was...
Sean: No OK, idź pod ten prysznic...Chłopaki sie ucieszą na Twój widok – bardzo Was szanujemy, jako muzyków i w ogóle..OK to ja idę ogłosić dobrą nowinę...Nara... - rzucił Sean po czym wparował do pokoju gdzie leżeli na kanapach półobecni Yellowcard`owie
Po 15 minutach z pokoju Yellowcard`ów słychać było donośny śmiech i dźwięk stukających się butelek pełnych piwa...
Jared i reszta dobrze się bawili, kiedy to do pokoju zapukała Nayra
Jared na jej widok nawet nie zareagował tłumacząc chłopakom że to dziewczyna Tima,
Nayra widząc Yellowcard nie zwracała uwagi na zalanego Leto.
Wszyscy obecni w pokoju wlepili wzrok w dziewczynę i zaproponowali jej udział w pokerze, ta nie namyślając się długo, jednym gestem zgodziła się na propozycję chłopaka o imieniu Sean....

...............................................................................................
Rysunki Domeeny :) - Masz talent dziewczyno :) Dziękuję Ci , że mogę umieścić te cuda u mnie - to wielki zaszczyt!!



Do Piątku :)

Provehito In Altum!!!!
Pozdrawiam:)
Pamiętajcie o głosowaniu!!!!

29 komentarzy:

  1. Fajne bannery:P
    Wszyscy fani bierzcie się do pracy i głosujcie:P
    Pamiętajcie los Marsów jest w Naszych rękach:D
    Pozdrawiam:)

    Provehito In Altum :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A chaptera dodaj dzisiaj:P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. NO właśnie słuchajcie Tej osoby....D::D Głosujemy non-stop do póki nasze palce zaczną krwawić od klikania myszką:D:D:
    Heh..chapterek nr 16 na życzenie:D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za chaptera!
    Głosujcie jeszcze dłużej a w razie kiedy zacznie Wam lecieć krew to załóżcie plastry i do boju!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha! z tymi plastrami jest dobre. ja glosuje

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehe..moge Wam podesłać te plastry pocztą :D
    No ja też głosuje póki moge...w tygodniu niestety nieeee łee bede płakać :(
    Zawsze kiedy już wracam do domu na weekend..pierwsze co robie - to odpalam neta i oczywiście głosuje na Marsów....później moge zająć się Blogiem, pocztą itd...w międzyczasie dalej Vote :D:D:D!!!

    No to Buźka :)
    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te kolaże :)
    głosujemy , głosujemy !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks :P
    Vote vote vote na Marsów :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. az nie wieze ze domeena sma to narysoala to musi byc zrobione komputerowo w jakims programie a jesli narysowala to sama to rzeczywiscie ma talent PROVEHITO IN ALTUM (ide glosowac)vote vote vote vote (jeszcze nie krwawie)

    OdpowiedzUsuń
  10. obawiam się, że narysowała jednak sama =P Ona jest wszędzie, zaczynam się bać =P
    A bannery i kolaże są super =)
    Provehito in Altum
    Avitta

    OdpowiedzUsuń
  11. cudo rysunki;)
    no a teraz czas na vote...

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak..rysunki cuuudowne a pod nimi też pikne obrazki:)
    Rysunki są stworzone własnoręcznie przez Domeenę:)
    No to vote :)heh

    OdpowiedzUsuń
  13. Doradzam wszystkim z tymi plastrami a sama niedługo będę ich potrzebowała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rysunki rzeczywiście są śliczne:P
    Domeena masz wielki talent:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Działamy na dwa fronty ja też wysyłam do poszkodowanych plastry:P
    No ale czego sie nie robi dla Marsów?

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne tapetki:P:P:P
    Oczywiście głosuje zawzięcie:D

    Provehito In Altum :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaakkk....na wszystkie fronty...wysyłajmy do siebie środki medyczne...cokolwiek...abyśmy byli w stanie głosować non-stop...z małymi przerwami na sen i posiłki:D heheheh

    OdpowiedzUsuń
  18. kim jest ta dziewczyna ktora spiewa z Jaredem tez jest niezla znasz jej imię???

    OdpowiedzUsuń
  19. niedawno znalazłam twojego bloga, jest super ja tez mam bloga od niedawna umiescilam na nim link do twojej strony

    OdpowiedzUsuń
  20. to link do mojego bloga jak mozesz to ocen szczerze:
    http://emila30stm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahah jak mnie posądzają o to, że to spreparowane, to chyba niezła jestem xD Albo nie widzieli lepszych prac innych osób, które przedstawiają Marsów. Tak, z pewnością to drugie! ;)
    To ja Ci ślicznie dziękuję za opublikowanie moich wypocin! :*
    Dziś reszta :)

    Hahah Avitta, Ty też tu? To ja sie Ciebie też zaczynam bać xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta dziewczyna,która śpiewa z Jaredem to Ely Guerra.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta dziewczyna,która śpiewa z Jaredem to Ely Guerra.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tak piękne prace nazywasz "wypocinami" to co ja mam o moich powiedzieć ??? Albo płakać albo sie z siebie śmiać(wybieram to drugie)
    hehehh:P
    powtarzam sie ale muszę to napisać te prace to CUDO!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. jakas d**a napisala jakie to TH jest a 30stm jest glupie a Jared wyje jakby go pawiany gwalcily! szczyt hamstwa

    OdpowiedzUsuń
  26. Ijeee.. Rysunki są faktycznie REWELACYJNE, jak zresztą wszelkie zdjęcia i banery... Patrząc na Marsów wyobraźnia ciągle pracuje:)
    Oczywisacie cały czas głosuję na Marsów: No jakby inaczej!! ALe jak wesżłam dzisiaj, to głosowanie było zablokowane bezczelnie!! Buu... jak oni przegrają, to ja sie potnę, serio:)

    OdpowiedzUsuń
  27. no właśnie! od wczoraj ja tez zauwazylam ze nie mozna glosowac!! co to oni wymyslili? ja chce vote vote vote!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tez chce glosowac, dlaczego sie nie da, na 100% marsi juz wygrali!!! a ta idiotka lub idiota co napisal te glupoty o 30stm i jaredzie pewnie mu zazrdosci i sama zostala zgwalcona przez pawiany! jestes kompletnom debilką!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  29. w bravo jest artykuł o Jaredzie i 30STM. kupilam bo widzialam ze jest na okladce, szkoda ze nie ma plakatu bo bardziej by sie oplacalo.
    a skad wiecie ze wygrali?(bardzo bym chciala zeby tak bylo)

    OdpowiedzUsuń