niedziela, 7 października 2007

Premiera A Beautiful Lie

Premiera nowego klipu ma mieć miejsce dziś, bądź 9 października, nic nie jest przesądzone...pozostaje czekać i wypatrywać ABL przed TV :D
Ja powracam w piątek :) Buziaki!!!
.......................................................................................................
Pomniejszone wersje Tapet


.......................................................................................................
Tapetki











Zostawiam Tapety, wracam w piątek z kolejnymi notkami :)
Nie przestawajcie głosować na Marsów...
PS: Tak poza Marsami polecam zespół Yellowcard!!!!
Moja ulubiona piosenka to "Empty Apartment"
Pozdrawiam
Provehito In Altum !!!

19 komentarzy:

  1. i bedziemy musieli czekać? ale to w sumie dobrze bo ja nie mam neta i nie będe dostawać cholery wiedząc że ty publikujesz a ja nie mogę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm masz siwetnego bloga ;) mam tylko jedno pytanie co do 30 Seconds To Mars... wiedzialas, ze sa dwie wersje piosenki "The Kill"?
    The kill(rebirth) od wersji pierwszej znacznie sie rozni... ;)
    pozdrawiam...
    Provehito In Altum...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 wersje!? ja o tym nie wiedziałam!!!
    i znow bede musiala czekac caly tydzien zeby zobaczyc twoje cudowne notki

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiedziałam o drugiej wersji już od dawna :D :)
    The Kill (Rebirth) jest rzeczywiście inna - bardziej wyraźniej słychać głos wokalisty, no i początek jest podobny jak w teledysku :)
    Ciekawe czy macie kolędę Marsów?
    Jeśli nie macie jakiejś piosenki, czy nie możecie jej nigdzie znaleźć, piszcie do mnie na gg, postaram sie pomóc
    A tak, wracam w piątek z nowymi tapetami i newsami :)
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne tapety (jak zwykle!) a ta marsów i lp jest świetna..!! podr xD
    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej a ja nie będę miała czasu czekać na nowy klip:(:( kurczeee:( To nie zmienia jednak faktu, że dzięki Tobie, Ewe, mogę w końcu nie być głodna i posilić się wspaniałymi tapetami:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a co to jest ta "kolęda marsów"?
    2 wersja jest supcio ale wole pierwsza
    spox tapetki

    OdpowiedzUsuń
  8. jak sie mozna zapisać do echelonu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby zapisać się do Echelonu najpierw musisz wejść na oficjalną stronę zespołu: www.thirtysecondstomars.com
    później :Receive - Join to Echelon, wypełniasz ankiete, wysyłasz, później dostajesz wiadomość od Echelonu na Twoją pocztę, klikasz w link dla potwierdzenia i jesteś w Echelonie!!!

    ................................
    30 Seconds To Mars nagrali kolędę o nazwie "SANTA THROUGH THE BACK DOOR"

    Provehito In Altum

    OdpowiedzUsuń
  10. a płaci sie za to, albo cos trzeba póżniej zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  11. czesc jestem nowa i mam pytanie:
    jak sie czyta Jared i Shannon?
    please odpisz

    OdpowiedzUsuń
  12. Za wstąpienie do Echelonu nic sie nie płaci - całkowicie za free
    ..................................
    Jared (Dżared)
    Shannon (Szanon)
    tak mniej więcej wymawia się te imiona...
    Witaj "nowa" w gronie fanów 30 STM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. co to jest ten "zip" przy wpisywaniu sie bo nie moge sie wpisac

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne tapety!
    A Yellowcard po prostu boski xD niedawno wydali kolejną płytkę. A Empty Apartment świetna piosenka x)

    OdpowiedzUsuń
  15. to była dzisiaj premiera tego klipu?? bo jestem bardzo ciekawa jak to wyszło... xD
    .:Provehito In Altum:.

    OdpowiedzUsuń
  16. Premiera była, ale czy w Polsce, tego nie wiem...
    Zip to kod pocztowy...
    Yellowcard to genialna kapela - Empty Apartment jest cudny po prostu, inne piosenki też suuper - dzięki Nayrii mogę ich podziwiać i napawać się ich muzą :)
    Jestem happy mając takich informatorów jak Wy:)
    Dzięki Wam za wszystko!!!!
    Fani 30 Seconds to Mars - trzymajcie sie cieplutko - ja będę w piątek :) jak co tydzień z resztą!!
    Buziolki!!
    Provehito In Altum!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Yellowcard jest tez swietne. Ja najbardziej lubie 'Breathing' <33333 ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno, masz naprawdę świetnego bloga! Chyba najlepszy z polskich blogów o Marsach, jakie spotkałam :D Też ich uwielbiam! Widze, że można przesyłać Ci tapety z nimi własnej roboty, ja tez mogę? ^^
    Odpisz na moim blogu, jeśli możesz. W najnowszej notce wrzuciłam jedną tapetę, ale mam więcej, i w sumie lepszych od tej najnowszej ;)No i często portretuję Marsów, więc... jak chcesz, to wpadnij do mnie, ja na pewno będe Cię odwiedzać, bo prowadzisz go bardzo profesjonalnie!
    Pozdrawiam!
    www.domeena.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. a czy koś mógłby dać link do tej ankiety Echelonu?
    Proszę;*

    OdpowiedzUsuń