piątek, 5 października 2007

Podsumowanie tygodnia

W gazecie, której nigdy nie kupuje, przypadkiem ujrzałam zdjęcie Jareda(lecz okazało się, że w środku jest plakat 30 Seconds To Mars) nie mogłam się oprzeć i kupiłam gazetę dla nastolatków "Bravo" . Od wczoraj posiadam plakat z tej oto gazety, jeśli jej jeszcze nie macie - musicie ją koniecznie kupić. Kosztuje 1.99, nie ma w niej nic więcej poza plakatem i krótką notką o 2 braciach Leto(zresztą ich wiek został zmieniony)

...................................................................................................................

Tim Kelleher miał wczoraj urodziny - urodził sie 04 Października, któregoś tam roku...
















Trasa koncertowa od stycznia 2008 roku:
Czwartek 24 Stycznia - Newcastle Academy
Piątek 25 Stycznia - Dublin Ambassador
Sobota 26 Stycznia - Glasgow Barrowlands
Niedziela 27 Stycznia - Manchester Academy
Wtorek 29 Stycznia - Liverpool Academy
Środa 30 Stycznia - Leeds Met Uni
Czwartek 31 Stycznia - Bristol Academy
Sobota 2 Lutego - Birmingham Academy
Poniedziałek 4 Lutego - Southampton Guildhall
Środa 6 Lutego - London Hammersmith Apollo
A gdzie Polska??? :(

6 komentarzy:

  1. dobre pytanie: "A gdzie Polska???"

    OdpowiedzUsuń
  2. może to tylko trasa oddzielna na wyspy zaplanowana, miejmy nadzieje... W ostateczności zawsze możemy jechać gdzieś tam na któryś koncert, zapakować ich do worków i przywieźć do nas, przemycając przez granicę jako nową odmianę ziemniaków:D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha dobre! nowa odmiana ziemniaków xD
    z Kerranga(srerranga)skany są zajebiste ;D
    dzięx Sis'
    PIA
    Jadzia Goździkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. (ma przed sobą gazete i czyta)co do wieku Shannona to sie zgodze... bo on skonczyl w marcu 37 ale Jared poki co nie mial 36 urodzinek ;-) ja tez musialam miec ta gazete ;d szkoda tylko ze polski nie ma w planach na najblizsza trase koncertowa... pozdro;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kupiłam gazete . choć ja bardzo nie lubię..czytałam kedyś tam wzmiankę i go ośmieszyli ... do dziś nie mogę tego przeżyć.. a co do koncertu mam nadzieje że kiedyś wpadną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ejjj ludzie! weźmy zróbmy jakąś petycje czy coś to...no nei wiem prezydenta [?] żeby przyjechali do Polski!!! ja normalnie nie wytrzymam xP pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń